آیت الله ناصری:

تلاش دشمن، برای دور شدن مردم از انقلاب و اسلام است/باید نسبت به توطئه‌ها و تحرکات آن‌ها هوشیار باشیم

آیت الله ناصری با بیان اینکه مردم باید هوشیار و از دین اسلام صیانت کنند، گفت: تلاش دشمن، دور شدن مردم از انقلاب و اسلام است.
کد خبر: ۹۳۵۲۰۶۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، با اشاره به اینکه استکبار جهانی برای مقابله با اسلامی کمر همت بسته است، گفت: صهیونیست‌ها و استکبار بیش از چهل سال است که با اسلام ناب محمدی مقابله می‌کنند و از هیچ توطئه‌ای برای ضربه اسلام دست برنمی‌دارند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد اضافه کرد: آن‌ها با دین لفظی نظیر آنچه در عربستان است مشکلی ندارند، اما تمام تلاششان دین زدایی است.

امام جمعه یزد اضافه کرد: مطمئناً اگر در مقابل آنچه دشمن به کار بسته و سبب بروز مشکلات بسیار زیادی شده مقاومت داشته باشیم، خدای متعال اجر و پاداش آن‌ها را به ما خواهد داد.

وی اطاعت از دشمن در روز‌هایی که برعلیه جمهوری اسلامی توطئه می‌کند را گناه بزرگی دانست و گفت: دشمن هیچ‌گاه خیرخواه و دلسوز ملت ایران نبوده و نخواهد بود، پس ما باید نسبت به توطئه‌ها و تحرکات آن‌ها هوشیار باشیم.

ناصری با بیان اینکه در قرآن کریم اشاره شده است که اگر رشد کنیم، دشمن عصبانی خواهد شد، گفت: دشمنان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی هرگاه پیشرفت کردیم، عصبانی شدند و سعی داشتند تا ما را به عقب برانند.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در پایان گفت: کسانی که در انتخابات اسلام، دین و انقلاب را یاری نکنند و خدمات نظام و شهدا را فراموش کنند و به میدان نیایند، خلاف تقوا عمل کرده‌اند.

وی که روز گذشته در خطبه های نماز جمعه یزد سخن می گفت، با اشاره به اینکه دشمنان درصدد دور کردن مردم از دین و انقلاب هستند، اذعان داشت: دشمنان ما از این فرصت استفاده کرده‌اند و از فضای مجازی برای دور کردن مردم و جوانان از دین و انقلاب بهره گرفته‌اند، اما مردم باید هوشیار باشند و از دین خود صیانت کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار