آقازاده از مشارکت ۵۱ درصدی مردم استان مرکزی در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۰۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم در انتخابات گفت: مردم از ابتدای ساعات شروع رأی‌گیری با حضور پرشور خودشان حماسه‌ ماندگاری را رقم زدند.

آقازاده اظهار کرد: همان‌طور که از رسانه‌ها مشاهده کردید این حضور در ساعات پایانی شب و حتی تا بامداد امروز که ساعت ۲ صبح ادامه داشت.

وی با اشاره به اینکه این حضور گسترده چیزی جز یک احساس وظیفه ملی و دینی نیست ادامه داد: این حضور در حالی رقم خورد که رسانه‌های معاند تمام تلاش خودشان را برای حضور کمرنگ مردم در انتخابات از روزها و حتی ماه قبل در دستور کار داشتند.

استاندار مرکزی در ادامه به میزان مشارکت در انتخابات در استان اشاره کرد و افزود: در استان تقریباً مشارکت با کشور برابر است در کشور حدود ۵۰ درصد مشارکت داشتیم و این میزان در استان ۵۱ درصد است.

آقازاده خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات اجتماعی اقتصادی و کرونا که بر زندگی مردم سایه افکنده این حجم از مشارکت ارزش بالایی دارد

انتهای پیام/

ارسال نظرات