خبرهای داغ:
نشست صمیمی و پرسش و پاسخ سربازان لشکر ۱۷ با حضورسردارگنجعلی فرمانده و حجت الاسلام شریعت نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکرعملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب «ع» در حسینیه سید الشهداء یگان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۱۳
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نشست صمیمی و پرسش و پاسخ سربازان لشکر ۱۷ با حضورسردارگنجعلی فرمانده و حجت الاسلام و المسلمین شریعت نژاد مسئول نمایندگی ولی فقیه درلشکرعملیاتی ۱۷ امام علی بن ابی طالب «علیه السلام» در حسینیه سید الشهداء یگان برگزار گردید.

جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط قاری سرباز وظیفه مهدی چهره قانی آغاز گردید و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شریعت نژاد ضمن بیان فضایل و اعمال ماه ذی القعده و تبریک به مناسبت دهه کرامت، حدیثی از حضرت امام رضا «علیه السلام» بیان کرد: فرصتها، چون آهوان تیزپایند و وقتی که از دست شما برهایند و در بروند، دیگر بدست نمی‌آید؛ و یکی از این فرصت‌ها جوانی است.
 
وی همچنین نسبت به مباحث انتخابات توضیحاتی را برای سربازان لشکر ۱۷ ارائه نمود.
 
درادامه سردار گنجعلی فرمانده لشکر ۱۷ ضمن تبریک به مناسبت دهه‌ی کرامت، از اهداف تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مسایل و مشکلات دوران جنگ تحمیلی و خاطرات رزمندگان و شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم توضیحاتی را ارائه نمود.

سردار گنجعلی ضمن اشاره به فرمایشات حضرت آقا وسردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کردند: جمهوری اسلامی ایران حرم است و ما بایستی از این حرم دفاع کنیم.

وی در پایان از زحمات سربازان یگان تقدیر نمود و به سوالات آنان پاسخ داد.
 
انتهای پیام/اسماعیلی
ارسال نظرات