خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

دشمن در کمرنگ کردن انتخابات ایران شکست خورد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: حضور آگاهانه و پرشور در پای صندوق‌های رای نشان می دهد که همواره این نظام سالیان سال پابرجا خواهد ماند.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۴۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ماکو، حجت الاسلام علی متین امروز در جلسه روشنگری که با حضور حداکثری بسیجیان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را به کار بست تا حضور مردم در انتخابات کمرنگ شود که البته در این عرصه نیز شکست خورد.

 وی با بیان اینکه دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به طور قطع برای کمرنگ نشان دادن حضور مردم در تمامی حوزه‌های انتخابیه تلاش کرده است، تشریح کرد: مردم ایران اسلامی با حضور حداکثری خود مثل انتخابات‌های گذشته توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و این مشارکت پایان بخش توطئه‌های دشمنان بود.

متین با تاکید بر اینکه همه دشمنان در روز ۲۸ خرداد دید که ملت ایران نظیر گذشته، پشتیبان ولایت فقیه و دین مبین اسلام هستند، تاکید کرد: در این برهه باید بیشتر و جدی‌تر از گذشته نسبت به شناساندن بزرگان انقلاب اهتمام شود.

وی اظهار کرد: حضور آگاهانه و پرشور در پای صندوق‌های رای نشان می دهد که همواره این نظام سالیان سال پابرجا خواهد ماند و همواره دشمنان و یاوه گویان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از پشت دیوارهای فولادین به این نظام و کارکرد باشکوه آن غبطه خواهند خورد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار