خبرهای داغ:
ملایر- فرماندار ویژه ملایر با اشاره به مشارکت ۴۴.۵ درصدی مردم ملایر در انتخابات گفت: منتخبین شورای شهر ملایر مشخص شدند.
کد خبر: ۹۳۵۲۲۰۹
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۸

منتخبین شورای شهر ملایر اعلام شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، قدرت الله ولدی در کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان ملایر، به آغاز انتخابات ۱۴۰۰ از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خردادماه اشاره و اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، ۵ هزار نفر به صورت مستقیم اخذ رأی را در ۲۳۰ شعبه و ۲۹۰ صندوق اخذ رأی شامل ۱۵۵ شعبه ثابت و ۷۵ شعبه سیار در شهرستان ملایر آغاز کردند.

وی ادامه داد: از ۱۰۳ هزار ۶۷۸ برگ رأی مأخوذه صحیح و باطله سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملایر به ترتیب سیدابراهیم رئیسی ۶۸ هزار و ۸۱۵ رأی، محسن رضایی میرقائد ۱۰ هزار و ۵۶۴ رأی، عبدالناصر همتی۶۶۶۰ رأی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۵۷۵ رأی کسب کردند.

فرماندار ویژه ملایر به ۱۳۰ شعبه اخذ رأی در بخش مرکزی شهرستان ملایر اشاره و تصریح کرد: در بخش مرکزی به ترتیب سیدابراهیم رئیسی ۴۳۵۹۰ رأی، محسن رضایی میرقائد ۶۴۱۵ رأی، عبدالناصر همتی ۴۵۱۹ رأی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲۷۲۲ رأی کسب کردند.

وی با اشاره به آراء ماخوذه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش جوکار، بیان کرد: در بخش جوکار به ترتیب سیدابراهیم رئیسی ۱۱ هزار و ۵۲۴ رأی، محسن رضایی میرقائد ۱۳۴۸ رأی، عبدالناصر همتی ۸۹۲ رأی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۸۱ رأی کسب کردند.

معاون استاندار همدان تصریح کرد: در بخش زند نیز به ترتیب سیدابراهیم رئیسی ۸۰۲۲ رأی، محسن رضایی میرقائد ۲۰۷۳ رأی، عبدالناصر همتی ۷۳۸ رأی و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۱۶ رأی کسب کردند.وی ادامه داد: از ۲۳۸ هزار و ۴۷۵ نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات در شهرستان ملایر، ۸۷ هزار نفر معادل ۴۴.۵ درصد این افراد، در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ شرکت کردند که نسبت به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، تعداد ۲۰ هزار رأی بیشتری اخذ شده است.

وی به ۱۴ هزار و ۹۷۶ رأی باطله در این دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود: از ۱۰۶ نامزد ششمین دوره انتخابات شورای شهر ملایر سید اسماعیل صفوی زاده با ۴۷۳۷ رأی، مظاهر روزبهانی با ۴۰۲۸ رأی، احمد چهاردولی با ۳۵۹۵ رأی، فرزاد زهره وندی با ۳۵۱۵ رأی، علی سبزینی با ۳۴۰۴ رأی، حامد چهاردولی با ۳۲۳۱ رأی و عباس جوکار با ۳۰۷۰ رأی به شورای شهر ملایر راه یافتند.

ولدی یادآور شد: همچنین یوسف رحیمی با ۳۰۶۲ رأی، احمد هاشمی با ۲۹۳۰ رأی، جابر شیرین آبادی با ۲۵۳۴ رأی، میترا بابایی توسکی ۲۳۰۷ رأی و سعید بهرامی خیرآبادی با ۲۲۱۸ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه به پنج عضو اصلی منتخب مردم در شورای شهر سامن اشاره و مطرح کرد: در بخش سامن به ترتیب محمد نظری با ۶۵۸ رأی، رضا صفری سامنی با ۶۳۱ رأی، محمد بشری با ۵۸۰ رأی، علی قاسمی با ۴۵۱ رأی و لقمان خدابخشی با ۳۸۷ رأی به شورای شهر سامن راه یافتند.

فرماندار ویژه ملایر افزود: همچنین سیدمحمود کریمان با ۳۸۵ رأی، رضا گل محمدی با ۳۷۸ رأی و محمد بداغی با ۳۴۹ رأی به عنوان اعضای علی البدل بخش سامن انتخاب شدند.

ولدی تصریح کرد: در بخش زند نیز یاسین فرتوت با ۱۹۵ رأی، حامد بلالی با ۱۵۶ رأی، بانو آزموده با ۱۴۴ رأی، محمدرضا بهرامی با ۱۳۰ رأی و عباس زارع با ۱۲۷ رأی به شورای شهر زند راه یافتند.

وی با بیان اینکه محمد زنگنه با ۱۲۶ رأی، حمیدرضا بیگی با ۱۱۹ رأی و محمد سرمستی با ۱۱۱ رأی به عنوان اعضای علی البدل بخش زند انتخاب شدند، گفت: در شهر جوکار محمد شعبانی با ۵۸۳ رأی، سعید رضایی ترک با ۵۱۹ رأی، محمود رضوانیان با ۴۴۳ رأی، محسن فراهانی جوکار با ۳۷۹ رأی و محمود اکبری با ۳۶۰ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوکار انتخاب شدند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بخش جوکار محمد زنگنه با ۳۱۵ رأی، غلامرضا محمدی با ۲۶۷ رأی و حسین رضایی با ۲۶۰ رأی به عنوان اعضای علی البدل این بخش انتخاب شدند، اظهار کرد: در بخش ازندریان علی غفاری ۱۲۱۹ رأی، سجاد همتی ازندریانی ۱۱۶۰ رأی، محسن گرجی ازندریانی ۱۰۶۸ رأی، حسن احمدی ۹۰۱ رأی و محمد دارالمومنی ۸۱۱ رأی را کسب کرده و به شورای شهر ازندریان راه یافتند.

وی خاطرنشان کرد: احسان غفاری با ۶۸۱ رأی، قربان عبدالملکی با ۶۶۴ رأی و حسن عبدی ازندریانی با ۶۴۱ رأی به عنوان اعضای علی البدل شهر ازندریان انتخاب شدند.

ولدی به پنج عضو اصلی انتخاب شده در اسلامشهر آق گل اشاره و مطرح کرد: علی رستمی با ۵۷۰ رای، جمشید رحیمی با ۳۵۹ رای، رحیم حاجی کرد خردی با ۳۱۳ رأی، علی مراد علیان با ۲۸۵ رأی و سعید کلوشی با ۲۷۳ رأی به شورای شهر اسلامشهر آق گل راه یافتند همچنین سلمان کلوشی با ۲۶۹ رأی و مهدی قاسمی با ۱۴۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل شورای شهر اسلامشهر آق گل انتخاب شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات