مسئول سازمان بسیج اصناف استان کرمان عنوان کرد:
مسئول سازمان بسیج اصناف و عضوکمیسیون نظارت استان کرمان اعلام کرد: با توجه به کاهش آسیب های اقتصادی ،رونق اقتصادی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا که استان کرمان نیز درگیر این ویروس منحوس شده است و سبب تعطیلی صنوف شهر کرمان شده است لازم و ضروری است مجموعه سازمان های دولتی این طرح را حمایت کنند.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۴۷
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۳

به گزارش خبرنگار سرویس اصناف خبرگزاری بسیج ؛ جلسه فروش مجازی با توجه به تعطیلی مجموعه اصناف کرمان با حضور ریاست محترم سازمان بسیج اصناف وفعالان اقتصادی استان و فرماندهان حوزه های اصناف مرکز استان، ریاست سازمان صمت استان،مدیر کل فناوری استان ، معاون بازرگانی و بازرسی صمت و تعدادی از شرکت ها وفروشگاه مجازی  برگزار شد.


رهرو مسئول سازمان بسیج اصناف و عضوکمیسیون نظارت استان کرمان اعلام کرد:  با توجه به کاهش آسیب های اقتصادی ،رونق اقتصادی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا که استان کرمان نیز درگیر این ویروس منحوس شده است و سبب تعطیلی صنوف شهر کرمان شده است لازم و ضروری است مجموعه سازمان های دولتی این طرح را حمایت کنند.

ریاست سازمان صمت استان اعلام کرد: این طرح را از  28 اسفند  در پنج مرکز فروش اقلام ضروری و تنظیم بازار شروع میکنند و از اداره پست نیز خواستند که به عنوان بخش دولتی هزینه حمل کالا را به حداقل برساند.

ارسال نظرات