ساری-فرمانده سپاه رامسر گفت:حضور حداکثری مردم در انتخابات حجم سنگینِ جنگ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ، بدل ساخت.
کد خبر: ۹۳۵۲۴۷۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

حضور حداکثری مردم جنگ روانی دشمن را به حبابی پوچ تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ خمسیه فرمانده سپاه ناحیه رامسر برای حضور حداکثری مردم در انتخابات،پیام قدردانی صادر کرد: متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مردم عزیز و سربلند شهرستان رامسر

این بار نیز حضور پر قدرت و حماسه‌آمیز شما در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، بر مکر دشمنان غلبه کرد، و حجم سنگینِ جنگ روانی دشمن برای بی‌رونق ساختن انتخابات را به حبابی پوچ، بدل ساخت.

باید اذعان داشت که برنده اصلی انتخابات شما مردم عزیز و با غیرت هستید که با وجود همه کاستی‌ها و سومدیریت‌ها قدم در میدان مشارکت گذاشتید و با امید به تغییر و حل مسائل فرد مورد نظر خود را در کرسی ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا انتخاب کردید.

شما مردم شریف و مسئولیت‌شناس رامسر همانند کل ایران، از زن و مرد، پیر و جوان، شهری و روستائی، بار دیگر به نام خدا به میدان آمدید تا کرسی ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را به منتخبان خود بسپرید.

اینجانب به نمایندگی از کلیه پاسداران و بسیجیان با همه‌ی وجود خداوند حکیم و عزیز را سپاس میگویم و از شما مردم بزرگوار عمیقاً تشکر میکنم که به توفیق الهی و با عزم راسخ خود چنین صحنه‌ی باشکوهی را رقم زدید.

همچنین لازم میدانم ضمن قدردانی از بیانات حکیمانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب از همه‌ی جریان‌های سیاسی که با احساس مسئولیت در این آزمون بزرگ شرکت کرده‌اند، و نیز از مجریان و ناظران انتخابات و شورای نگهبان که با تلاش طاقت‌فرسا، بار این مسئولیت قانونی را بر دوش کشیدند و با صداقت و امانت، آراء مردم را صیانت نمودند، و از متصدیان نظم و امنیت که آسایش ذهنی مردم را تأمین کردند، و از اصحاب رسانه که به هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات کمک کردند، صمیمانه سپاسگزاری کنم.

در پایان اعلام میداریم که سپاه و بسیج همانند همیشه در کنار مردم برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در میدان عمل خواهد بود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد؛ و من الله توفیق

سرهنگ پاسدار محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها