خبرهای داغ:
مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی استان قم در جلسه‌ای با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه و مدیرکل آموزش و پرورش قم معرفی شد.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۷۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در جلسه‌ای با حضور سرهنگ «مهدی کبیری پور» معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)، «حمیدرضا شیخ الاسلام» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت الاسلام «سیدرضا عظیمی» مسئول نمایندگی، ولی فقیه در بسیج اقشار قم، «علی اکبر شفیعی» به عنوان مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم معرفی شد.

شفیعی در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت: ماموریت بسیج کمک به کارآمدی هر چه بیشتر دستگاه‌های نظام اسلامی و برطرف کردن نیاز‌های اساسی انقلاب است.

وی با اشاره به اهمیت نقس بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در دستگاه تعلیم و تربیت، خاطرنشان کرد: فرهنگ بسیج، تقویت کننده و اثربخش است و به لحاظ ارتباط گسترده با آحاد جامعه نقش مهمی در دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی و عرصه‌های جهاد علمی و اقتصاد مقاومتی دارد.

مسئول جدید سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم، تبیین منظومه فکری امامین انقلاب، ترویج مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، توانمندسازی فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی در فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، پیگیری اجرای طرح امین و تقویت هویت مستقل دانش آموزان بسیجی را از جمله برنامه‌های خود در مسئولیت جدید عنوان کرد.

«شفیعی» تا پیش از این، جانشین سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان قم بود؛ در جلسه فوق با حضور و مدیران کانون‌های بسیج فرهنگیان نواحی آموزش و پرورش استان از خدمات ارزشمند «محمد ذاکر» در طول مسئولیت سازمان بسیج فرهنگیان و دانش آموزی قم تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات