خبرهای داغ:

دیدار پیشکسوتان لشکر ۱۷ قم با خانواده بسیجی شهید «مرادحاصل معارفوند»

جمعی از رزمندگان پیشکسوت لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، با خانواده شهید والامقام «مرادحاصل معارفوند» دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۸۰
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، جمعی از فرماندهان و رزمندگان پیشکسوت گردان سیدالشهدا (ع) از لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع)، در ادامه جلسات ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس، با خانواده شهید والامقام «مرادحاصل معارفوند» از شهدای عملیات والفجر مقدماتی دیدار و از مقام این شهید عزیز تجلیل کردند.

در این دیدار، «غلامعباس معارف وند» فرزند شهید و همچنین تعدادی از همرزمان وی، خاطراتی را از حضور خالصانه اش در جبهه علیرغم سن زیاد، انس با نوجوانان و یادآوری مسائل اخلاقی و تربیتی به آنان، شجاعت در نبرد با دشمنان و همت وی در خدمت به همرزمان و همچنین لحظات شهادت او روایت کردند.
 
دیدار پیشکسوتان لشکر ۱۷ قم با خانواده بسیجی شهید «مرادحاصل معارفوند»

شهید «مرادحاصل معارف وند» فرزند جهانگیر، مولد ۱۴ آذر سال ۱۳۱۰ در ملایر استان همدان بود و خانواده وی بعد‌ها به قم نقل مکان کردند. این شهید عزیز با وجود آنکه دامادش به تازگی در جبهه به شهادت رسیده بود، خود نیز عازم جبهه‌های نبرد شد و با وجود ممانعت فرمانده از حضور وی در خط مقدم و بخاطر اصرار زیاد، به تاسی از حبیب بن مظاهر (ع) لشکر حضرت سیدالشهدا (ع) در روز عاشورا، در جمع رزمندگان گردان خط شکن سیدالشهدا (ع) تیپ حضرت معصومه (س) لشکر ۱۷ امام علی بن ابی طالب (ع) حضور یافت.

این رزمنده ۵۱ ساله سپاه اسلام سرانجام پس از رشادت‌های فراوان در تاریخ ۲۰ بهمن سال ۱۳۶۱، در منطقه فکه – عملیات والفجر مقدماتی- به شهادت رسید و پیکر مطهرش در حالی که محاسن سفید او با خون خضاب شده بود، پس از تشییع باشکوه، در قطعه ۲ گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات