خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت:مردم همواره در صحنه‌های مهم تعیین‌کننده بودند و نقش اصلی را ایفا می‌کردند و باحضور چشمگیر در انتخابات ۲۸ خرداد برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی افزودند.
کد خبر: ۹۳۵۲۵۹۴
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

مردم همواره در صحنه‌های مهم تعیین‌کننده بودند/حل مشکلات اقتصادی مهم‌ترین مطالبه مردم از رئیس جمهور منتخبسردار مظاهر مجیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با تجلیل و قدردانی از حضور پرشور و مشارکت حماسی و قدرتمندانه مردم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه نمایش مجدد مردم‌سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی در انتخابات بار دیگر پیروزی بزرگی برای نظام و انقلاب به ارمغان آوردند، به تبیین نقش محوری مردم در تعیین سرنوشت و عرصه سیاسی کشور پرداخت و تاکید کرد: در طول ۴۲ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، مردم همواره در صحنه‌های مهم تعیین‌کننده بودند و نقش اصلی را ایفا می‌کردند و با حضور چشمگیر و خلق حماسه در انتخابات ۲۸ خرداد ماه برگ زرین دیگری بر دفتر پر افتخار و تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی افزودند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه حضور با بصیرت و آگاهانه مردم در انتخابات 28 خرداد ماه تودهنی محکمی بر دشمنان نظام و انقلاب بود، عنوان کرد: مردم با حضور شکوهمند درانتخابات بار دیگر مشت محکمی بر دهان تمام دشمنان و یاوه‌گویان زدند و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را نقش بر آب کردند.

وی حماسه پرشکوه و به یادماندنی مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را نشانگر پایبندی آنها به نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: مردم با حضور شکوهمند، پرشور و با نشاط خود در انتخابات بار دیگر وفاداری خود به نظام مقدس جمهوری اسلامی و پای‌بندی به آرمان‌های والای انقلاب، امام راحل و شهدای گرانقدر را به اثبات رساندند.

سردار مجیدی با تاکید بر اینکه حضور مردم در انتخابات همراه با بصیرت و آگاهی بود، تصریح کرد: مردم ولایتمدار ایران با هدایت‌ها و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هوشمندانه پای کار آمدند و با حضور حماسی و آگاهانه خود اقتدار ایران را بالا برده و نظام را تقویت کردند و بار دیگر پیروزی بزرگی برای جمهوری اسلامی رقم زدند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور حماسی و شورانگیز خود در انتخابات از حیثیت و ساختار نظام دفاع کردند، گفت: مردم غیور همواره در صحنه‌های مهم و در بزنگاه‌های سخت انقلاب حضور یافته به دفاع از نظام و انقلاب می‌پردازند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان مهم‌ترین مطالبه مردم از رئیس جمهور منتخب را حل مشکلات اقتصادی و بهبود شرایط فعلی دانست و یادآور شد: امروز یکی از مشکلات عمده مردم بحث معیشت است که رئیس جمهور منتخب باید حل مشکلات اقتصادی و معیشتی را در اولویت قرار دهد و به اقتصاد نگاه ویژه و کلان داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور منتخب باید برنامه‌های جدی و راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی را در پیش گیرد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید با کمک دولت آن بی‌اعتمادی‌هایی که ایجاد شده و نگرانی‌های که برای مردم به وجود آمده را رفع کرده و خادم مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات