خبرهای داغ:
فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پیامی از حضور حماسی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر و تشکر کردند.
کد خبر: ۹۳۵۲۶۵۹
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمد باقر علایی فرمانده سپاه خوی و حجت الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پیامی ضمن تبریک و تهنیت، خلق بزرگترین نمایش اقتدار و عزت ایران در برابر ابرقدرتان و استعمارگران خدمت مردم شهید پرور شهرستان خوی گفت: حضور مردم در صحنه، نشانه عزم و اراده راسخ ملت ایران برای ساخت ایران قوی است.               

در ادامه این پیام آمده: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگ زرین دیگری از فصل‌های پر بار کتاب انقلاب اسلامی ایران است، که همانند گذشته تکلیف را بر مسئولین و منتخبین روشن کرد.

بی‌شک، پیروز اصلی این صحنه، مردم آگاه و زمان‌شناس هستند که در این مقطع حساس، به‌رغم توطئه‌های دشمنان و مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، عزم راسخ خود را برای پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان نشان دادند.

این پیام با تاکید بر اینکه این اتفاق بزرگ نشان داد که ملت ما مستقل است و تحت تاثیر رسانه‌های دشمن نبوده و نخواهند بود، گفته است: مردم به خوبی ثابت کردند که هم میدان را می‌شناسند و هم دشمن را و با حضور به موقع تاکید کردند که دلسوزان خود را به درستی تشخیص می‌دهند.

این پیام در ادامه خطاب به منتخبین مردم تاکید کرده است: حال که این ملت بزرگ و سرافراز با حضور مقتدرانه خود پای صندوق های اخذ رای وفاداری و پایبندی خود را به اثبات رساندند؛ این بار وظیفه شما مسئولان است که در خور شان و منزلت این مردم برای رفع مشکلات و تنگناها همت گمارید.

این پیام  در پایان با  این جمله " ملت عزیز ایران ،درودتان باد، سرافراز باشید که مایه آبرو و افتخار اسلام و ایران شدید " از حضور پرشور و شکوه ، انقلابی، الهی مردمی و عقلانی ملت ایران تقدیر کرده و آرزوی توفیقات بیشتر را در راه رسیدن به قله های افتخار و اهداف انقلاب اسلامی از خدای متعال برای آحاد ملت ایرانیان سرافراز و مومن مسئلت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات