خبرهای داغ:
امام محله اسلامی آل یاسین (ع) شهرستان سرخه گفت: امام رضا (ع) جوانان را به پاکی و پاکدامنی توصیه می کردند، زیرا تاکید داشتند پیش از آنکه پشیمان شویم، توبه کنیم.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۴۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با دهه کرامت حلقه صالحین پایگاه امام خامنه‌ای (حفظه الله) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) با محوریت امام رضا (ع) و کرامات ایشان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین یونس براتی در جمع جوانان و نوجوانان اظهار کرد: امام رضا (ع) انسانی کامل با سیره و منش اهل بیت (ع) است که زندگی و منش ایشان سرلوحه راه زندگی شیعیان شده است.

وی افزود: خورشید هشتم امامت، در همه مواقع جوانان را به پاکی و پاکدامنی توصیه می کردند، زیرا که ایشان به این توجه داشتند، پیش از آنکه پشیمان شویم، توبه کنیم، جلوی گناه را بگیریم و پیشگیری بهتر از درمان است چرا که توبه مکرر در پیشگاه خداوند و سپس انجام گناه، قصد جوان توبه نیست و از پیش باید به فکر حاصل آن باشد.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) شهرستان سرخه بیان داشت: یکی دیگر از ویژگی های امام رضا (ع)، خوشرویی، رفتار نیک با مردم بود، که ان شاالله هم جوانان ما و هم ما بتوانیم از این خلق محمدی (ص) بهره مند شویم.

براتی با بیان اینکه اسلام برای صحت و سلامت بدن ارزش و اهمیت زیادی قایل است و به طراوت و شادابی انسان ها اهمیت می دهد، گفت: از این رو توصیه دیگر امام رضا (ع) توجه به امر ورزش و تحرک و تقویت قوای بدنی است. آن حضرت در همین زمینه می فرماید: « لمُؤمِنُ القَوِیُّ خَیرٌ و أحَبٌّ مِنَ المُؤمِنِ الضَّعیفِ» مؤمنی که قوی و نیرومند باشد، در نظر من از مؤمنی که ضعیف باشد، بهترو دوست داشتنی تر است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها