همدان-سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان از تشدید طرح برخورد با موتور سواران متخلف و توقیف ۳۵ دستگاه موتورسیکلت متخلف در سطح این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۲۷۹۵
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲
اجرای طرح مقابله با موتورسیکلت سواران متخلف در تویسرکانسرهنگ نبی شکر ویسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: در راستای روان‌سازی ترافیک و برخورد با راکبان موتورسیکلت‌های متخلف و مزاحم، ماموران انتظامی شهرستان تویسرکان با همکاری مأموران پلیس راهور، در دو روز گذشته طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف را با هدف افزایش احساس آسایش و امنیت شهروندان و همچنین کاهش تلفات جانی و مالی اجرا کردند.

وی افزود: ماموران پس از اخذ مجوز‌های قانونی با استقرار در نقاط حادثه‌خیز شهر، ضمن تذکر شفاهی به تعدادی از موتورسواران، تعداد ۳۵ دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک و مدارک و کلاه ایمنی را که با حرکات مخاطره‌آمیز موجبات سلب آسایش شهروندان شده بودند را توقیف و اعمال قانون کردند.

سرپرست انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه طرح برخورد با موتور سوران متخلف همچنان در دستور کار پلیس است، تاکید کرد: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به نیاز‌های پلیسی هموطنان است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات