فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بهتر است اساتید و دانشگاهیان سلوک و سیره زندگی شهید چمران را در تمام ابعاد زندگی خود و دانشجویان پیاده کنند.
کد خبر: ۹۳۵۲۸۳۲
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

شـــهید چمـــــران در میـــــدان عمل هیــــچ‌گاه کوتاه نیــــامد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سردار پاسدار جلیل بابازاده در دیدار با اساتید حوزه اردبیل اظهار داشت: ادامه راه شهدای والامقام و پیروی از مکتب شهدا موضوعی خطیر و حساس است که ملت ایران اسلامی با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای به وظیفه خود عمل کردند.


وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید چمران نیز گفت: شهید چمران در میدان عمل و بصیرت انقلابی عمل کرد و در مسیر زندگی و تحولات آن برنامه‌هایی داشت که با قدرت و صلابت آن را پیش برد و در میدان عمل هیچ گاه کوتاه نیامد که باید یاد و خاطره چنین شخصیت‌های بی‌نظیری در جامعه اسلامی همیشه ماندگار باشد.


فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: بهتر است اساتید و دانشگاهیان سلوک و سیره زندگی شهید چمران را در تمام ابعاد زندگی خود و دانشجویان پیاده کنند و با توجه به این که شهید چمران در عرصه جهاد و شهادت نمونه کامل یک فرد عمل‌گرا و باصلابت بود بنابراین می‌توان بصیرت و ولایتمداری را از لحظه لحظه زندگی این شخصیت آموخت.


بابازاده تصریح کرد: شهید چمران علی‌رغم داشتن تحصیلات بالا و مجاهدت عملی، جهاد در راه خدا را ترجیح داد و به یک نمونه کاملاً بارز تبدیل شد که بررسی شخصیت این فرد در تمامی ابعاد زندگی سبب صیقل خوردن روح و روان و پرورش واقعی فرد خواهد شد، به طوری که قدم نهادن در مسیر آرمان‌های ارزشی اسلام و عرفان ناب حتمی است.


وی بیان کرد: در عرصه کنونی برای مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان رجوع به گنجینه‌های بصیرت و معنویت شهید چمران بسیار حائز اهمیت است و امید می‌رود در این زمینه دانشگاهیان و اساتید حوزه علمیه به صورت جدی به این مسئله پرداخته و تمامی ابعاد را در نظر بگیرند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار