خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

ما در قبال اهل بیت(ع) کوتاهی کرده‌ایم

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه خاندان پیامبر برای ما سعادت خواسته‌اند، تصریح کرد: باید بپذیرم ما در قبال اهل بیت(ع) کوتاهی کرده‌ایم.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۱۹
|
۰۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

ما در قبال اهل بیت(ع) کوتاهی کرده‌ایمبه گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم جشن میلاد امام رضا(ع) که در میدان امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، ضمن تشکر از حضور مردم در روز انتخابات اظهار داشت: با توجه به وجود مشکلات و گرانی‌ها و گلایه‌مندی‌ها، مردم همت کردند و به پای صندوق رای آمدند.

وی با بیان اینکه به منتخب مردم تبریک می‌گوییم، گفت: ما امیدوار هستیم دولت جدید قدر حضور مردم را بداند و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های جدی به وعده‌های خود عمل کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه پایتخت معنوی ما ایرانیان حرم مطهر امام رضا (ع) است و تک تک ما از امام رضا(ع) خاطره داریم، افزود: برخی از شما مردم از کرامات امام رضا (ع) دیده‌اید.

وی با بیان اینکه به تعبیر بزرگان کسی که به حرم امام رضا(ع) وارد می‌شود رأفت و مهربانی امام رضا(ع) را درک می‌کند، تصریح کرد: امروز امام رضا (ع) علاوه بر اینکه مورد توجه شیعیان و اهل سنت قرار گرفته است، مسیحیت نیز از سراسر دنیا با توسل به این امام رئوف حاجت می‌گیرند.

شعبانی با بیان اینکه امام رضا(ع) فقط برای گرفتن حاجت و شفای مریض نیست، ادامه داد: امام رضا (ع) عالم اهل بیت(ع) است، امام معصومی که اگر کسی متوسل به وی شود و در راه معارف اهل بیت(ع) حرکت کند و با سخنان امام رضا (ع) آشنا شود، می‌تواند یک زندگی سعادتمندی را داشته باشد.

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) گاهی به اصحاب خود می‌فرمودند بروید حرف ما را به مردم بگوئید، عنوان کرد: اگر ما به آموزه‌های اهل بیت(ع) عمل کنیم مشکلات خانوادگی و اقتصادی ما حل یا کمترمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر اینکه خاندان پیامبر برای ما سعادت خواسته‌اند، تصریح کرد: باید بپذیرم ما در قبال اهل بیت(ع) کوتاهی کرده‌ایم.

وی گفت: از نظر امام رضا(ع) افرادی که از انجام کارهای خوب خوشحال هستند، اگر دچار خطا شدند، استغفار می‌کنند و برای نعمت‌ها شاکر هستند و بر گرفتاری‌ها صبورند، بهترین بندگان هستند.

شعبانی با بیان اینکه در گرفتاری‌ها توسل به امام جواد(ع) تجربه شده است و به اهل بیت(ع) باید تکیه و اعتماد کرد، خاطرنشان کرد: مادران فرزندان خود را با اهل بیت(ع) آشنا کنند که با این کار بهترین آینده را رقم زده‌اند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار