زاکانی در تبریز:

نیروهای انقلاب باید ید واحده و نوکر مردم باشند

تبریز- نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام رئیسی، اظهارداشت: در پله اول قرار داریم و هنوز کار ما تازه شروع شده است و نیروهای انقلاب باید ید واحده باشند و نوکری مردم را کنند.
کد خبر: ۹۳۵۲۹۲۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، علی زاکانی در جشن پیروزی سیدابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ در تبریز، افزود: باید براساس تکلیفی که انقلاب اسلامی برای ما تعیین کرده است برای ساخت کشوری که از استقلال و آزادی کامل، عدالت موثر و معنویت بالا برخوردار بوده و الگو و نمونه‌ ای مطابق با خاستگاه انقلاب باشد، تلاش کنیم.

وی اضافه کرد: انتخابات ۲۸ خرداد اولین انتخابات گام دوم انقلاب بود که از چند جهت حایز اهمیت است و روز بزرگی در صفحه انقلاب ثبت شد.

زاکانی با اشاره به اینکه کارشناسان معتقد بودند در شرایط کرونایی کاهش ۱۲ درصدی مشارکت طبیعی است ادامه داد: به رغم همه‌ اقدامات بدخواهان و تحریم کنندگان مشارکت مردم قابل توجه بود.

وی تاکید کرد: این حضور گسترده حامل پیامی است و باید شکاف ها را به انسجام تبدیل کرده و از گذشته عبرت بگیریم و با حضور مردم، نخبگان و شایستگان منشا تحول و تغییر جدی باشیم و کمبودهای استقلال فرهنگی و اقتصادی را که تهدیدی برای استقلال سیاسی ما است، جبران کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار