خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع):

کارگزاران مظهر امید و جهاد باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی ع در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: کارگزاران نظام باید مظهر جهاد و ایثار و امید باشند.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۷۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳

 

حجت الاسلام شجاعی مهر با اشاره به اهمیت تعهد و تخصص در بحث کارگزاران گفت: کسانی که در حکومت اسلامی مسئولیت قبول می کننددر محضر خدا،مردم،قانون به عملکرد خود پاسخگو باشند.داشتن تعهد و تخصص از مهمترین مسایل در بحث مدیریت است که کارگزاران نظام را مجاب می کند در راه خدمت به مردم تلاش جهادی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تقوی یکی از اصول زیستن است، انسان با تقوا از آن چه که ضرر دارد و حرام است دوری می کند، اگر مدیری نتواند بر مشکلات غلبه کند بر حسب تقوی الهی و خودسازی آن مسئولیت را قبول نمی کند تا ضرر ناکارآمدیش متوجه مردم و جامعه اسلامی نشود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن (ع) گفت:روحیه جهادی، ایثار در تعهد فرد نهفته است و می تواند کشور را از بن بست های اقتصادی و سیاسی نجات دهد، اگر چارچوب امامین انقلاب رعایت شود شاهد رشد چشمگیر در همه عرصه ها خواهیم بود. حکومت و مردم حق دوطرفه دارند، اگر مسئولان فکر کنند که وظیفه آنان حکومت کردن و مردم اطاعت پذیریست برازنده جامعه اسلامی نیست.

شجاعی مهر افزود: در کشور اتفاقاتی زیادی رخ داد و در طی ۴۰سال مردم ثابت کردند با تمام کاستی ها و بی تدبیری برخی خواص اگاه به زمان بودند و بی تردید وفادارترین ملت در تاریخ اسلام بودند.مسئولان وظیفه ای جز خدمتگزاری به مردم ندارند.سردار سلیمانی نمونه بارز یک انسان در تراز انقلاب اسلامی بود که باید به عنوان الگوی تعهد و تخصص در جایگاه خویش سرلوحه جوانان و مسئولان قرار گیرد و تمام تلاش و کار خویش را برای رضای خدا لحاظ کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها