از زمان شیوع کرونا تاکنون امر کمک‌رسانی به نیازمندان و اقشار محروم جامعه در مهد حسینیت شعور حسینی مردم دارالارشاد اردبیل را نمایان کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۰۹۲
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

تجــــلی شعور حســـــینی در اردبــــیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، از زمان شیوع کرونا تاکنون امر کمک‌رسانی به نیازمندان و اقشار محروم جامعه در مهد حسینیت، شعور حسینی مردم دارالارشاد اردبیل را به همگان نمایان کرد.

خیران اردبیلی از همان لحظات نخست به همراه سپاه و گروه جهادی در امر کمک رسانی به مردم آمادگی خود را اعلام کرده و در راستای ترویج این فرهنگ ارزشمند پیشگام بودند.

در طول دو سال اخیر اجرای این طرح با  روند خوبی در استان اجرا و به همین منظور بسته‌های معیشتی در اختیار افراد نیازمند استان قرار گرفت که به خاطر حاکمیت شرایط کنونی وضعیت سختی را داشتند.

هم‌اکنون نیز این امر خیرخواهانه با همکاری مردم ادامه دارد و بسیجیان و مردم در حرکتی خودجوش و انقلابی برای کمک به همنوعان خود شبانه‌روز در تلاش هستند.

سردار پاسدار جلیل بابازاده‌قانع در حاشیه مراسم امر کمک‌های مومنانه در اردبیل، در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  اردبیل  اظهار داشت: خیران در کنار فریضه‌های واجب الهی کمک مومنانه را یک وظیفه شرعی بر خود می‌دانند و در این امر خیر تمام توان خود را به‌کارمی‌گیرند.

وی افزود: به نیت قدمگاه حسینیان اردبیل 72 بسته مومنانه به ارزش 500 هزار تومان برنامه‌ریزی شده که به مناسبت ولادت امام رضا(ع) در بین نیازمندگان توزیع می‌شود.

 فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: کمک خیران و حسینیان اردبیلی با هماهنگی‌های به عمل آمده به دست نیازمندان می‌رسد و موضوع حائز اهمیت این است که حسینیان اردبیل به اندازه عزاداری و فرائض دینی کمک مومنانه را یک وظیه اساسی می‌دانند.

ارسال نظرات