خبرهای داغ:
شاهرود_فرماندار شهرستان شاهرود با اشاره به همایش نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی گفت: تمامی دستگاه های اجرایی با همراهی و همفکری و پشتیبانی آماده برگزاری این کنگره هستند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۱۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹
دستگاه های اجرایی شهرستان شاهرود آماده برگزاری کنگره نکوداشت آیت الله شاهرودیبه گزارش خبرگزاری بسیج، ابوطالب جلالی در نشست عصر امروز شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهرستان با بیان این که مردم شاهرود با حضور ۶۰ درصدی در انتخابات حماسه آفریدند، گفت:: موثران شهرستان نفش ارزشمندی در مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای داشتند.
فرماندار شهرستان شاهرود با بیان این که با همکاری بسیار خوب نیرو‌های امنیتی و انتظامی انتخابات در کمال آرامش برگزار شد، افزود: هفت هزار نفر برای برگزاری انتخابات تلاش کردند.
وی به همایش نکوداشت آیت الله حسینی شاهرودی هم اشاره کرد و اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی با همراهی و همفکری و پشتیبانی آماده برگزاری این کنگره هستند.
آیت الله سید محمود حسینی شاهرودی در سال ۱۲۶۲ در قلعه آقاعبدالله از توابع شهر بسطام در نزدیکی شاهرود به دنیا آمد، وی از مراجع تقلید شیعه در قرن چهاردهم قمری و از شاگردان میرزای نائینی و آقا ضیاء عراقی بود.
وی ۱۴ شهریور ۱۳۵۳ درگذشت و در حرم مطهر امام علی (ع) در نجف اشرف دفن شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها