گردهمایی اصناف بجستان با حضور امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۱۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، گردهمایی اصناف بجستان با حضور امام جمعه، فرماندار وجمعی ازمسئولین شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار بجستان در این نشست با تبیین نقش ارزشمند اصناف در ایجاد اشتغال پایدار در کشور گفت: ظرفیت‌های ارزشمند اصناف در ایجاد کسب و کار‌های خُرد و اثر اصناف به عنوان حلقه اتصال بین تولید کننده و مصرف کننده در رونق تولید و اقتصاد مقاومتی بر کسی پوشیده نیست

مهندس حسین ابراهیمی  با اشاره به ظرفیت و توان اصناف، به نقش اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی در ایجاد و بسترسازی برای بهره گیری بیشتر از ظرفیت‌های بازار جهت توسعه کسب و کار و رونق اقتصادی تاکید کرد.

فرماندار بجستان با اشاره به مشکلات اصناف در یکساله اخیر مخصوصا مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا و فشار مضاعفی که به اصناف وارد شد از همکاری‌های اتاق اصناف، اتحادیه ها، بازاریان و پیشه وران با ستاد ملی مبارزه با کرونا تشکر و قدردانی کرد.

ابراهیمی افزود: ایثار اصناف در تعطیلی بازار و همکاری با ستاد کرونا در مهار و کنترل این بیماری علی رغم همه مشکلات اقتصادی و گرفتاری‌هایی که بازاریان با آن مواجه بودند بسیار حائز اهمیت و اثرگذار بود.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه تعدادی از کسبه نمونه شهرستان مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها