خبرهای داغ:
حبیبی با اشاره به قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح که در روستای گازرخان قرار دارد گفت: روستای گازرخان و قلعه حسن صباح تا کنترل کامل بیماری در قرنطینه قرار دارند.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۲۸
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲

منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: روند شیوع کرونا در استان در کنترل کامل می باشد و بر اساس آخرین ارزیابی روند کرونا از حیث تعداد بیماران بستری و همچنین فوتی ها کاملاً کاهشی و تحت مدیریت است.

وی با اشاره به قرنطینه کامل روستای گازرخان الموت گفت: هرگونه رفت و آمد به روستا تحت هر شرایط خاصی، ممنوع می باشد.

حبیبی با اشاره به قرنطینه حداقل یک هفته ای روستای گازرخان اظهار کرد: تمامی افراد بالای ۶۵ سال ساکن در روستا واکسینه و تمامی افراد ساکن در روستا تست کرونا می شوند.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان قزوین عنوان کرد: ورود و خروج رانندگان به روستا فقط با انجام تست میسر است و ز دلایل اصلی افزایش تعداد کرونا در روستای گازرخان، کارگران فصلی هستند که برای برداشت محصولات کشاورزی و باغی به این روستا آمده‌اند.

وی افزود: روستای گازرخان و روستاهای اطراف دارای محصولات باغی فراوانی است که به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود.

حبیبی با اشاره به قلعه توریستی و گردشگری حسن صباح که در روستای گازرخان قرار دارد اضافه کرد: این قلعه تاریخی نیز جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا به مدت ۱۰ روز تعطیل می باشد و به همین دلیل پذیرای گردشگران نیست.

حبیبی گفت: نظارت مستمر و روزانه بر اصناف داخل روستا به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها