فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های موثر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در جهت تولید و حفظ اشتغال،گفت: تلاش و همت این پولاد مردان درخط تولید، همانند مجاهدت های دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۳۵۳۱۵۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام،در سالروز میلاد امام هشتم شیعیان و در دیدار مدیرعامل پتروشیمی ایلام  با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) عنوان شد:اقدامات مدیریت و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام در جهت تولید و حفظ اشتغال ارزشمند است. در دیدار مهندس نجفی سمنانی و سردار شاکرمی،سرهنگ کریمیان جانشین فرماندهی سپاه استان و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهیدکاظمی پتروشیمی ایلام نیز حضور داشتند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ضمن قدردانی از اقدامات و فعالیت های موثر مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام  در جهت تولید و حفظ اشتغال، با اشاره به خدمات این مجتمع بزرگ صنعتی گفت: تلاش و همت این پولاد مردان در خط تولید، همانند مجاهدت های دوران دفاع مقدس است.

وی ضمن حمایت از تولید و اشتغال در این شرکت، اظهار امیدواری نمود که شرکت پتروشیمی ایلام بتواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

در ابتدای این نشست، مهندس نجفی‌سمنانی مدیرعامل پتروشیمی ایلام با بیان گزارشی از وضعیت شرکت و گذار از بسیاری مشکلات و موانع تصریح نمود: هم اکنون این شرکت در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال بصورت شبانه روز تلاشی جدی و مضاعف دارد.

در پایان این دیدار، فرمانده‌ سپاه امیرالمومنین (ع) استان به جهت توجه ویژه جناب آقای مهندس نجفی‌سمنانی به ایثارگران و خانواده‌های شهداء با اهدای لوح تقدیری از ایشان تجلیل بعمل آوردند.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات