خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خبر داد

برگزاری آزمون مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدان

همدان-مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از برگزاری آزمون مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۱۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

برگزاری آزمون مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در همدانسرهنگ محمدتقی امیدی‌ساکت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور طی سال‌های متمادی برای شناسایی نخبگان علمی استان و کشور، مسابقات علمی لیگ بین المللی پایا را در سطح جهان اسلام برگزار می‌کند تا دانش‌آموزان با تشکیل گروه‌های پنج نفره در کنار یکدیگر به تبادل مباحث علمی پرداخته و در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی شرکت و حضور یابند.

وی افزود: با عنایت خداوند متعال و با تلاش و اهتمام دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌ها ، استان همدان هم جزو پیشگامان و برگزیدگان مسابقات علمی بوده و در سال تحصیلی ۱۳۹۹ نیز موفق به کسب رتبه پنجم کشوری و دریافت مدال برنز شد که از دانش آموزان برگزیده لیگ کشوری نیز در هفته پژوهش در استان همدان، تجلیل به عمل آمد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: آزمون مجازی مرحله نیمه نهایی چهاردهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ویژه بسیج دانش‌آموزی استان‌ها، حوزه‌های مقاومت بسیج دانش‌آموزی سراسرکشور ویژه مدارس ابتدایی، دوره اول و دوم متوسطه در سطح مدارس استان همدان همزمان با سراسر کشور روز چهارشنبه و پنجشنبه، دوم و سوم تیر ماه سال جاری برگزار شد.

وی ادامه داد: برگزاری این آزمون در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی بوده که مرحله مقدماتی آن ۲۴، ۲۵ و ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

امیدی‌ساکت یادآور شد: در این مرحله از ۲۵۱ تیم ثبت‌نام شده در سطح مدارس استان همدان (هر تیم متشکل از ۵ نفر)، تعداد ۶۷ تیم از استان همدان موفق شدند به مرحله نیم نهایی راه پیدا کنند.

وی عنوان کرد: آزمون مرحله نیمه نهایی در رشته‌های کامپیوتر، کارآفرینی، پژوهشی و رشته‌های علوم پایه نهم، علوم تجربی دهم و یازدهم، علوم ریاضی دهم و یازدهم، علوم انسانی دهم و یازدهم و علوم پایه ششم ابتدایی، علوم پایه هفتم و علوم پایه هشتم، دوم و سوم تیر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح مدارس استان همدان برگزار شد.

مسئول بسیج دانش‌آموزی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: در صورت کسب رتبه تیم‌های منتخب و برگزیده استانی، به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات