خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا

هر رأی مردم، یک تیر به قلب توطئه های آمریکا بود

امیری نژاد گفت: مردم به جهانیان ثابت کردند که هر رأی آنها تیری به قلب توطئه های آمریکاست.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۸۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در گفتگوی با خبرنگار ما، انتخابات 28 خرداد 1400 را متفاوت از همه انتخابات پیشین انقلاب دانست و گفت : انتخابات 28 خرداد 1400 در یک فضای بسیار سنگین رسانه ای معاندین انقلاب و متفاوت از انتخابات پیشین انقلاب برگزار شد و یک بار دیگر مردم با بصیرت انقلاب اسلامی با حضور حماسی خود، با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی،محاسبات چند ماهه دشمنان قسم خورده را بر هم زده و جهانیان را شگفت زده کردند.

وی افزود: 28 خرداد روز مردم با بصیرت ایران و روز ظهور ارداه ملی برای به نمایش درآوردن اقتدار ملی ایرانیان بود.این روز، روزی بود که در تاریخ ملت ایران به عنوان یک نقطه عطف در ظهور مردم سالاری دینی باقی خواهد ماند. داستان این روز، فراتر از رقابت های معمولی در انتخابات بود، در این انتخابات رقابت اصلی بین دو جریان تحریم انتخابات و مشارکت حداکثری بود. نظام سلطه، صهیونیست ها و دولت های خبیث اروپایی و کشورهای مرتجع منطقه به این نتیجه رسیده بودند که تنها راه جلوگیری از قدرت جبهه مقاومت در منطقه و تضعیف ایران اسلامی، به چالش کشیدن جمهوری اسلامی از طریق کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.    

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) انتخابات 28 خرداد را روز تحکیم اتحاد ملی و انسجام اسلامی دانست و تأکید کرد: 28 خرداد یک فرصت بزرگ در متن انقلاب برای دفع تهدید بزرگ علیه مردم ایران بود. در حقیقت این روز، روز برگزاری رفراندوم برای دفاع از انقلاب، آرمان های بلند انقلاب و نظام و رهبری بود و مردم آمدند و روز باشکوه جشن مردم سالاری را با تحکیم اتحاد ملی و انسجام اسلامی به نمایش گذاشتند.    

 

امیری نژاد، حضور مردم در پای صندوق های رأی را دفاع از حریم و حرم انقلاب برشمرد و خاطرنشان کرد: مردم با حضور حماسی خود در پای صندوق های رأی به جهانیان ثابت کردند، تحریم انتخابات در حقیقت ادامه تحریم های ظالمانه دشمنان علیه کشور است و هرگز به این خودتحریمی تن نخواهند داد. مردم با حضور خود امنیت ملی و رفاه و آسایش اجتماعی را تضمین کردند و از حریم و حرم انقلاب دفاع کردند و به جهانیان ثابت کردند که هر رأی آنها تیری به قلب توطئه های آمریکاست.

ایشان در پایان اذعان داشت: پیام ملت ایران در پای صندوق های رأی به استکبار جهانی به ویژه آمریکا و دیگر متحدانش این بود که به تروریسم اقتصادی در جنگ نابرابر اقتصادی پایان دهید و تحریم های ظالمانه را لغو کنید، چرا که شما در برابر یک انقلاب مردمی و یک ملت با بصیرت و مقتدر ایستاده اید و این ملت بزرگ به جای سازش با قاتلین شهید حاج قاسم سلیمانی، فرهنگ مقاومت و ایثار را انتخاب کرده اند.   

ارسال نظرات
پر بیننده ها