خبرهای داغ:
نانگیر گفت: براساس دستورالعمل وزارت کشور کاهش یا جابه جایی ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین برای مدیریت مصرف انرژی در دستور کار قرار ندارد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۹۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

 

رقیه نانگیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، با اشاره به چگونگی مدیریت مصرف برق در دستگاه های دولتی، اظهار داشت: برای صرفه جویی در مصرف برق براساس دستورالعمل وزارت کشور با تمامی دستگاه ها و نهادهای اجرایی نامه نگاری شده و چگونگی کاهش مصرف به دستگاه های اداری ارسال شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت این موضوع در شورای اداری استان که مدیران تمامی دستگاه های اجرایی حضور داشتند، بر این موضوع تاکید کردیم و در مکاتبات اداری نیز مصرف بهینه انرژی را در دستگاه های اجرایی خواستار شدیم.

نانگیر اضافه کرد:خوشبختانه در پی این تاکیدها تا به امروز گزارش های خوبی از مدیریت و کنترل مصرف انرژی دریافت کرده ایم و امیدواریم این روند تا پایان فصل گرما در استان تداوم یابد.

این مسوول اضافه کرد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی، کاهش ۱۵۰ تا ۲۰۰ مگاواتی مصرف برق در فصل گرما برای استان تعیین شده است به همین لحاظ تاکید می‌کنیم برای جلوگیری از هرگونه خاموشی احتمالی، مشترکان خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی استان نسبت به رعایت صرفه جویی و مدیریت استراتژیک بار مصرفی خود در ساعات اوج مصرف اقدام کنند.

وی افزود: براساس همین دستورالعمل ها کاهش یا جابه جایی ساعات اداری در استان قزوین در دستور کار قرار ندارد و فقط استان های جنوبی و برخی از استان های کشور با مجوز خاص اجازه تعطیلی و کاهش ساعات اداری را دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین گفت: مدیریت صرفه جویی در استان قزوین تا به امروز به خوبی مدیریت شده و هیچ گونه دستور یا مجوزی برای تعطیلی و کاهش ساعات اداری صادر نشده است.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها