خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در این شهرستان توسط ماموران پاسگاه آورزمان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۲۹۲
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۰
کشف ۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران پاسگاه آورزمان با اشراف اطلاعاتی دقیق و هوشمندانه از نگهداری تعدادی ماینر قاچاق و اختفاء آن در محل نگهداری احشام مطلع شدند.

وی افزود: ماموران این یگان پس از هماهنگی‌های لازم قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن، سه دستگاه استخراج ارز دیجیتال قاچاق را کشف و یک نفر در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی و اداره برق با پلیس در شناسایی و برخورد موثر با این طیف افراد و سوء استفاده کننده از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، گفت: با برآورد کارشناسان ارزش دستگاه‌های کشف شده، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

وی گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان ملایر، ماموران انتظامی این شهرستان متشکل از پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر، پاسگاه سامن، پاسگاه آورزمان و یگان امداد با ۴۸ ساعت کار اطلاعاتی دقیق از مخفیگاه توزیع کنندگان مواد مخدر مطلع و با انجام چند طرح ضربتی به ترتیب از ۲ توزیع کننده مواد مخدر مقدار ۱۰۱ گرم مواد مخدر تریاک و سوخته تریاک را کشف کردند.

سلگی ادامه داد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه دو سوداگر نیز تعداد ۲۹۰ قرص غیر مجاز کشف شد.

وی ضمن تقدیر از حمایت دستگاه قضائی در اجرای موفق طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی، بیان داشت: اجرای مستمر و موثر طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی که از مطالبات مهم شهروندان است به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات