خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: بعد از پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی در انتخابات، دشمن تمام هم و غم خود را گذاشت تا نقش این پیروزی را برای ما کمرنگ کند.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۱۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۲

تمام هم و غم دشمن بعد از انتخابات کمرنگ کردن پیروزی نظام بودبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردار مظاهر مجیدی امروز در شورای اداری استان همدان با اشاره به انتخابات 28 خرداد اظهار داشت: امسال همه مدیران و مسئولین استانی کمک کردند یک پیروزی بزرگی را رقم زدیم و مانند دوران دفاع مقدس یک عملیات انجام شد.

وی عنوان کرد: بعد از اینکه پیروزی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران حاصل شد دشمن تمام هم و غم خود را گذاشت تا نقش این پیروزی را برای ما کمرنگ کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در این چند ماه اخیر برای دولت مستقر و دولت منتخب نگذاریم این پیروزی برای مردم تلخ شود؛ و امروز همچون یک فرمانده دوران دفاع مقدس موقعیت را برای خدمت به مردم فراهم کنیم.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۸۰۰۰ شهید استان همدان گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی طبق نامه‌ای که به آنها داده شده عمل می‌کنند و تعدادی از آثار تحویل داده شده است.

نماینده مردم همدان مجلس خبرگان نیز در ادامه اظهار داشت: ۸ سال از این ریاست جمهوری گذشت و آنچه باقی می‌ماند عمل انسان است و هر کس باید روز قیامت نتیجه اعمال خود را چه سود و چه زیان ببیند.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی با بیان اینکه پذیرفتن وظیفه سنگین است، گفت: امید دارم در تتمه این دولت طبق وظیفه به احسن وجه عمل کنند و این پست‌ها را رصد کنیم؛ چرا که برخی در گفتار بسیار خوب هستند اما در عمل تفاوت دارند و این نیازمند دقت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات