رئیس اتاق اصناف ری:

شهرک صنفی ضایعات در شورآباد ایجاد می شود

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری از ایجاد شهرک های صنفی ضایعات در شورآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۲۹
|
۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۰

  نشست خبرنگاران به مناسبت روز اصناف در سالن اجتماعات اتاق اصناف با حضور لطف اله ستاره رییس، سید محسن کشاورزی نایب رئیس و کامران  بهورمنش خزانه دار  اتاق اصناف ری  برگزار شد.

لطف الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری  ضمن گرامیداشت یاد خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش و تبریک هفته قوه قضائیه از تلاش های بی وقفه خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی بویژه در بحران کرونا قدردانی کرد.

لطف الله ستاره  با تشریح عملکرد اتاق اصناف ری، خاطرنشان کرد: در ایام شیوع کرونا بسیاری از مشاغل و واحدها آسیب دیدند اما در عین حال برخی افراد نیز با سوء استفاده از شرایط موجود اقدام به احتکار کالا برای توزیع در خارج از شبکه رسمی برای کسب سود بیشتر کردند که با هماهنگی بین اتاق اصناف و اتحادیه های ذیربط، کالاهای قاچاق و انبارهای غیر مجاز کشف شد و کالاهای مکشوفه بویژه کالاهای اساسی از جمله مرغ در کمترین زمان در چند نوبت به نرخ مصوب بین مردم توزیع شد.

لطف الله ستاره در حاشیه این مراسم به خبرنگار ما گفت: به منظور ساماندهی مشاغل مزاحم از جمله کارگاه های جمع آوری و تکفیک پسماند و ضایعات پلاستیکی و آهن آلات و سایرفلزات، چند نقطه در شهرری به مساحت 50 تا 100 هکتار برای ایجاد شهرک صنفی درنظر گرفتیم که یکی از این مکان ها در منطقه شورآباد و مرز قرچک پشت آرادکوه شناسایی شده و با هماهنگی فرمانداری، اصناف، جهادکشاورزی، محیط زیست و سایر نهادهای مربوط پس از انجام مقدمات و آماده سازی زیرساخت ها تمامی انبارهای ضایعات به این محل منتقل خواهد شد.

در ادامه این نشست سید محسن کشاورزی و کامران بهورمنش اعضای هیئت رییسه اتاق اصناف طی سخنانی از اطلاع رسانی به موقع و تاثیر گذار خبرنگاران زحمت کش شهرستان ری تشکر کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار