رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در پی درگذشت 2 خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده ارومیه – نقده، پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۷۲
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی سرهنگ پاسدار احمد رحمانی در پی درگذشت 2 خبرنگار در حادثه واژگونی اتوبوس در جاده ارومیه – نقده، پیام تسلیت صادر کرد.

 بسم الله الرحمن الرحیم

 انا لله و انا الیه راجعون

 واژگونی اتوبوس حامل خبرنگاران حوزه محیط زیست کشور، که برای بازدید از پروژه های احیای دریاچه ارومیه وارد آذربایجان غربی شده بودند و جان باختن دو نفر از خبرنگاران زحمت کش این کشور، خبری جانکاه و تاثرآور بود

 این واقعه دردناک نه تنها خانواده خواهران متوفی را داغدار کرد، بلکه موجب اندوه و غم عمیق جامعه رسانه ای و ملت بزرگ ایران اسلامی شده است.

 ضمن اینکه به سهم خود قدردان زحمات و تلاش های شبانه روزی خبرنگاران سخت کوش این مرز و بوم هستم، و آنها را به مثابه مجاهدی در راه آگاهی بخشی می دانم، با خانواده‌های سوگوار و اصحاب رسانه کشور ابراز همدردی می‌کنم.

 از درگاه احدیت برای جانباختگان حادثه فوق رحمت واسعه الهی، و برای خانواده های عزادار صبر و شکیبایی مسئلت می کنم.

  امیدوارم مجروحان این حادثه دلخراش هر چه سریع تر رخت عافیت به تَن کنند و بتوانند جدی تر و ساعی تر از گذشته در مسیر حق گویی و مطالبه گری گام های استوار بردارند.

 سرهنگ پاسدار احمد رحمانی

رئیس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان غربی

انتهای پیام

ارسال نظرات