خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران بر رفع عقب‌ماندگی‌های این شهر با روحیه جهادی، وحدت و همدلی اعضای منتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۵۳۳۹۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
حجت‌الاسلام جاسم عبادی امام جمعه شهر چمران از توابع شهرستان بندر ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج  از اهواز، با تاکید بر انجام کار تیمی با روحیه جهادی، همدلی و وحدت اعضای ششمین شورای اسلامی شهر گفت: اعضای شورا باید صادقانه به مردم خدمت کنند و از اهیچ تلاشی برای جبران عقب ماندگی‌ها دریغ نکنند.

او نسبت به دفاع از حق مردم در صورت منحرف شدن مسیر شورا هشدار داد و بیان داشت: شهر چمران ظرفیت‌های فراوانی در همه زمینه‌ها دارد که باید به آن‌ها توجه و از همه این ظرفیت‌ها برای توسعه شهر و خدمت به مردم بهره‌گیری شود، البته در سال‌های اخیر کار‌های ارزنده‌ای از سوی شورا‌های سابق صورت گرفته که جا دارد از تلاش آن‌ها تشکر کنم، اما همچنان شهر دچار عقب‌ماندگی‌هایی است.

امام جمعه شهر چمران بر رفع مشکلات براساس اولویت بندی و برنامه ریزی با روحیه جهادی، وحدت و همدلی تاکید و تصریح کرد: تصمیم‌های اعضای شورای شهر باید شفاف باشد و در انتخاب شهردار دقت زیادی لازم است، همچنین روحیه مردمی و پاسخگویی را در خود حفظ کنند.

امام جمعه شهر چمران اظهار داشت: اعضای شورا باید فرصت خدمتگزاری به این مردم نجیب و مؤمن که حماسه بی‌نظیری در انتخابات ۲۸ خرداد خلق کردند، قدر بدانند و با روحیه جهادی و انقلابی و با برنامه‌ریزی صحیح و دقیق و استفاده از نخبگان و جوانان، در جهت رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها