جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان حضور بسیجیان و نیروهای سپاه در محرومیت زدایی را بسیار موثر دانست و گفت: مسوولیت گرفتن در سپاه کار سنگینی است.
کد خبر: ۹۳۵۳۶۹۴
|
۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ پاسدار الیاس کوثری در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه سلمان رشت در سنگر اظهار کرد: مسوولیت گرفتن در سپاه کار سنگینی است و خدمتگذاری در این عرصه سعادت بزرگی است که همه باید در این کار سنگین، همت مضاعف داشته باشیم.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان حضور بسیجیان و نیرو‌های سپاه در محرومیت زدایی را بسیار موثر دانست و گفت: بسیج بدنبال ارزش‌ها و پیامد‌های دینی است و راه ترقی ما حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی است.

مرتضی نورسته فرمانده اسبق ناحیه مقاومت بسیج سلمان سنگر نیر در این مراسم با بیان اینکه بسیج بدنبال ارزش‌ها و پیامد‌های دینی است و راه ترقی ما حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی است، اظهار کرد: حضور ۸۳ درصدی مردم سنگر و کوچصفهان نقطه عطفی در تاریخ است، زیرا همواره مردم درصحنه‌های انقلابی حضور داشته اند و حامی کشور بوده اند و هیچوقت به توطئه دشمنان گوش نداده‌اند.

سرهنگ پاسدار عباس صفرپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سلمان رشت نیز در‌ای جلسه اظهار کرد: پاسداران باید با قرآن مانوس باشند تا در اهداف الهی که در پیش دارند موفق شوند.

وی افزود، رشد معنوی، حل مشکل اقتصادی، و فقر زدایی از برنامها‌های آینده ما در کنار سایر نهاد‌ها خواهد بود.

به گزارش بسیج، در این مراسم عباس صفر پور به عنوان فرمانده ناحیه سلمان رشت منصوب و از زحمات ۱۸ ماهه سرگرد پاسدار مرتضی نورسته تکریم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات