خبرهای داغ:

گردهمایی هنرمندان شاهرودی برگزار شد

شاهرود_گردهمایی هنرمندان شاهرودی با محوریت ارتقاء سطح فرهنگ و هنر شهرستان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۳۸۴۵
|
۰۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشید فلاح، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در گردهمایی هنرمندان شاهرودی به میزبانی مجتمع شهر بهشت این شهرستان برگزار شد، گفت: شهرستان شاهرود مهد عالمان، هنرمندان و فرهیختگانی است که نه تنها برای استان که برای کشور نیز مایه مباهات و سربلندی بوده است.
وی ضمن تقدیر از تمامی هنرمندان افزود: هنرمندان این شهرستان در تمامی زمینه‌های هنری با تمام قدرت و انرژی مضاعف به هدف خود در راستای ارتقاء سطح هنری و همچنین توسعه فرهنگ عمومی به تلاش خود ادامه دهند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان تصریح کرد: معرفی آیین‌های اسلامی ایرانی، بیان فرهنگ عامه منطقه و ارتقاء سطح کیفی تولید آثار هنری از جمله مواردی است که هنرمندان باید در خلق و ارائه آثار خود به آن توجه داشته باشند.
در پایان رضا مهدیان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود نیز گفت: هنرمندان این شهرستان در چند سال اخیر توانستند بیش از گذشته با برگزاری نمایشگاه‌های متعدد، حضور در جشنواره‌های مختلف و خلق آثار قرآنی گوشه‌ای از توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.
گردهمایی هنرمندان شاهرودی برگزار شد
ارسال نظرات
پر بیننده ها