خبرهای داغ:
همدان-فرمانده تیپ۳۲ انصارالحسین(ع) همدان گفت:برخی سوءمدیریتی‌ها باعث ایجاد جو بدبینی و بی‌اعتمادی نسبت به دولت در بین مردم شده است که دولت آینده باید با خدمت جهادی این بدبینی و بی‌اعتمادی‌ها را جبران و رفع کند.
کد خبر: ۹۳۵۴۰۴۹
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
انتخابات خرداد ماه مطلع تحولی عظیم در مدیریت اجرایی نظام اسلامی/دولت آینده باید با خدمت جهادی، بی‌اعتمادی مردم را رفع کندسردار ولی بهاریان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به انتخابات خرداد ماه، انتخابات در نظام اسلامی را مظهر خداباوری، مردم باوری، خودباوری ملی و جشن بزرگ سیاسی ملت دانست که به خوبی محقق شد.

وی گفت: این انتخابات با آغاز قرن نو و دهه کرامت و ایام میلاد امام رئوف (ع) صورت گرفت که خود می‌تواند مطلع تحولی عظیم در مدیریت اجرایی نظام اسلامی جمهوری اسلامی ایران باشد.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به شرایط کشور در انتخابات امسال اظهار داشت: این انتخابات در شرایطی برگزار شد که شرایط بد اقتصادی باعث گله‌مندی توده مردم شده بود و از طرفی نیز کمپین تحریم انتخابات به وسیله جبهه استکبار به رهبری آمریکا و هم پیمانان منطقه‌ای آنان و دنباله‌های داخلی ضد انقلاب، گمان می‌رفت مشارکت ضعیف اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: با وجود شرایط، شاهد بودیم مردم با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت مسلمان ایران ثبت کردند تا معلوم شود این ملت از نظر فهم و شعور سیاسی سرآمد ملل جهان در تاریخ است.

سردار بهاریان با اشاره به پیامد‌ها و دستاورد‌های حضور پرشور مردم در انتخابات بیان داشت: حضور چشمگیر مردم، می‌تواند در تغییر محاسبات دشمن و طرف آمریکایی مؤثر باشد و شکل‌دهی به این محاسبه و تعمیق و تثبیت آن در آینده نزدیک به عملکرد و کارآمدی دولت رئیس جمهور منتخب نیز بسیار مربوط است و می‌تواند به شکست‌های بزرگ پروژه تحریم کمک کند.

وی با اشاره به برخی سوءمدیریتی‌ها در دولت طی سال‌های اخیر گفت: این بی‌مدیریتی و بی‌تدبیری‌ها باعث ایجاد جو بدبینی و بی‌اعتمادی نسبت به دولت در بین مردم شده است که دولت آینده باید با خدمت جهادی این بدبینی و بی‌اعتمادی‌ها را جبران و رفع کند.

فرمانده تیپ ۳۲ انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: با توجه به شخصیت انقلابی، اخلاقی، جهادی، فسادستیز و مردمی رئیس جمهور منتخب، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی شاهد اتفاقات مثبت در سطح جامعه اسلامی باشیم.

وی حمایت از صنعت و تولید داخلی را اولویت دولت آینده دانست و اظهار داشت: با تشکیل دولت جوان و انقلابی و با حمایت از صنعت و تولید داخلی در سال «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» گام بلندی در راستای خودکفایی و ایجاد اقتصادی مقاومتی در کشور و بهبود معیشت مردم باید برداشته شود.

سردار بهاریان افزود: باید دولت با دوری از آلودگی‌های مسئولیت‌های اجرایی اعتماد آحاد مردم را به نظام اسلامی جلب کند و به یاری سایر قوا و آحاد جامعه گام بلند دیگری برای تحقق تمدن بزرگ اسلامی برداشته شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات