مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه در همایش بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی که در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد، گفت: جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکا است.
کد خبر: ۹۳۵۴۱۶۶
|
۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام علی شیرازی اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیر سال روز شهادت شهید بهشتی و جمعی از مسئولین نظام جمهوری اسلامی ایران، ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی، سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرباس و کشته شدن 298 مسافر و خدمه این هواپیما، بمباران سردشت و شهادت شهید صدوقی است که با عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است که همه این جنایات، سندی برای تبیین چهره حقیقی استکبار و در رأس آن، آمریکای جهانخوار است.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
وی تأکید کرد: بر اساس آموزه‌های قرآنی، انسان حق ندارد در مقابل هیچ قدرتی سر تسلیم فرود بیاورد، خود را ذلیل کند و ضعیف بداند و تنها انسان در مقابل خداوند حق دارد اظهار ضعف کند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: طاغوت‌زدایی و استکبارستیزی ریشه در دین ما دارد به همین خاطر است که چون آمریکا می‌خواهد انسان را سلطه پذیر کند و خود سلطه‌گر باشد اسلام به ما اجازه نمی‌دهد که همان رابطه‌ای را که با دیگران داریم با سلطه‌گر نیز داشته باشیم.
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در ادامه به جنایت‌های آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: اگر بخواهیم جنایت‌های آمریکا را در ایران تبیین کنیم هر شهید ما سندی برای جنایات آمریکا است.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله روی کار آوردن حکومت خاندان پهلوی را اولین جنایت آمریکا در حق ملت ایران عنوان و اظهار کرد: آمریکایی‌ها نه تنها بعد از کودتای 28 مرداد سال 1332 سلطه پهلوی را محکم کردند بلکه قبل از آن نیز در تقویت حکومت پهلوی در ایران نقش داشتند چرا که اگر در این زمینه نقشی نداشتند اقدام به برگشت پهلوی دوم به حکومت با انجام کودتا نمی‌کردند.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
حجت الاسلام شیرازی افزود: برگرداندن شاه در 28 مرداد سال 1332 به معنای تبیین سلطه پذیری کردن ملت ایران و نفی دموکراسی‌ای است که آمریکایی‌ها مدعی آن هستند چرا که ملت ایران خواهان بازگرداندن پهلوی به کشور نبودند.
وی تصویب قانون کاپیتالاسیون را جنایت دیگر آمریکا بر علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: امام خمینی (ره) بعد از تصویب این قانون به افشاگری و تبیین این قانون برای مردم پرداخت و در مقابل اجرای آن که در واقع قانون ذلیل کردن ملت ایران بود، ایستاد که این موضوع سبب شد تا امام خمینی (ره) را از کشور تبعید کنند و در واقع مدعیان دروغین حقوق بشر و آزادی تحمل نکردند تا امام این امت، حرف‌های خود را بیان کند.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس اظهار کرد: کشتار مردم ما در تمام راهپیمایی‌ها همگی به دستور مستقیم آمریکا بود و سفارت آن‌ها در کشور ما مأموریت داشت تا این دستورات را پیگیری کند چون می‌خواستند پایه‌های حکومت پهلوی در کشور سست نشود.
شیرازی اضافه کرد: دست و حمایت آمریکایی‌ها در همه حوادثی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی- مانند حوادث کردستان، ترورهای منافقین و کودتای نقاب که مشهور به کودتای نوژه است- در کشور به وجود آمد در پشت صحنه آن قرار دارد.
وی سپاه جنگ 8 ساله ایران و عراق را نمونه‌ای دیگر از جنایات آمریکا بر علیه ملت ایران برشمرد و یادآور شد: ریشه این جنگ را آمریکایی‌ها با تحریک و پشتیبانی از صدام بنا گذاشتند و در واقع می‌توان گفت کشته‌های ایران و عراق در این جنگ، نتیجه سلطه‌گری‌های استکبار جهانی بود.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله سپاه افزود: مردم ما این نظام را با رأی خود به وجود آورده بودند امّا مدعیان دروغین دموکراسی، این جنگ را بر ملت ما تحمیل کردند تا انقلاب اسلامی را بشکنند و نظام اسلامی برآمده از آن را ساقط کنند.
حجت الاسلام علی شیرازی واقعه انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی را فاجعه‌ای بزرگ دانست و گفت: آمریکایی‌ها با همکاری منافقین، این جنایت را انجام دادند تا نظام اسلامی را از بین ببرند و در واقع در هر کشوری این اتفاق افتاده بود آن نظام از بین می‌رفت اما همگان شاهد هستند که هرچه از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به جلو آمدیم روزبروز انقلاب اسلامی با وجود تمام مشکلات، قوی‌تر شده و آمریکایی‌ها روزبروز ضعیف‌تر شدند.
وی شهادت شهید سردار حاح قاسم سلیمانی در نیمه شب را اوج ذلیل بودن آمریکا عنوان و خاطرنشان کرد: اگر آمریکایی‌ها جرأت داشتند لازم بود در میدان به مصاف ما می‌آمدند اما آن‌ها با این نگاه که با شهادت سردار سلیمانی جمهوری اسلامی ایران ضعیف می‌شود دست به انجام بزرگترین جنایت خود بر علیه ملت ایران زدند که باز هم محاسبات آن‌ها اشتباه بود.
این مقام مسئول افزود: دشمن فکر می‌کرد با شهادت شهید سلیمانی نظام اسلامی ضعیف می‌شود در حالی که همان طور که شهادت آیت الله دکتر بهشتی مردم را منسجم‌تر کرد شهادت شهید سلیمانی نیز وحدت کم سابقه‌ای را در کشور رقم زد به طوری که مردم از سراسر دنیا برای مراسم تدفین این شهید بزرگوار در کرمان جمع شدند.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه در پایان با تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره به انتخابات 28 خرداد گفت: ان شاءالله با همت همه مردم و همکاری با رئیس جمهور منتخی که توسط مردم انتخاب شده است مشکلات کشور برطرف شده و انقلاب اسلامی شکوفاتر از امروز، دشمن را منکوب کند.
جنایت هفتم تیر سندی برای تبیین چهره حقیقی آمریکاست
انتهای پیام/
ارسال نظرات