خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۱
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما بعد از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه اظهار کرد: بنا بر فرمایشات امام راحل دولت تاجر مناسبی نبوده و کار اصلی دولت در مسائل اقتصادی نظارت و نه ورود مستقیم به این مسائل است.

وی با تاکید بر لزوم رفع فوری مشکلات مردم، افزود: شعار تدبیر و امید باید خود را در زندگی مردم نشان می‌داد و اینگونه مردم مشکل اقتصادی پیدا نمی‌کردند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید مشکلات روزمره مردم از جمله قطعی‌های آب و برق پیش از اعمال آن مدیریت می‌شد، گفت: باید کارفرمایان فعالیت کرده و مسئولین بر این فعالیت از دور نظارت می‌کردند، تا بسیاری از مشکلات کنونی ایجاد نمی‌شد.

علما افزود: فعالیت و خدمات گسترده صنوف و کارفرمایان در دوران دفاع مقدس کاملاً مشهود است‌.

وی تصریح کرد: وجود امید و نشاط در سطح جامعه ضروری بوده و حتی با وجود تمامی مشکلات نباید دلسرد شد، لذا باید فعالیت اهالی صنعت و معدن افزایش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مقام معظم رهبری ۲۵ سال نامگذاری سال‌ها را هدفمند با عناوین اقتصادی انتخاب کردند که این موضوع بیانگر اهمیت ویژه فعالیت‌های اقتصادی در ایران است.

ارسال نظرات