خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: امروز دشمنان و امپراطوری رسانه ای غرب به دنبال ترویج هجمه فرهنگی در جامعه اسلامی و از بین بردن ارزش های دینی، ایجاد مدگرایی و فرهنگ ابتذال و تضعیف رکن اصلی خانواده است.
کد خبر: ۹۳۵۶۳۰۳
|
۱۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به ۲۱تیرماه سالروز عفاف و حجاب و مبارزه با کشف حجاب رضا خانی، افزود: رضاخان با حمایت انگلیسی ها به دنبال ترویج فساد و بی حجابی در جامعه و اسلام زدایی و جایگزینی ارزش های لیبرالیستی بود که این اقدامات باعث شد مردم با رهبری روحانیت در مقابل توطئه های استکبار بایستند.

وی اظهار داشت: سرکوب قیام مسجد گوهرشاد و مردم مشهد علیه رضا خان به عنوان سالروز عفاف و حجاب نامگذاری شد که واقعه مسجد گوهر شاد مصداق بارز مبارزه با منکری است که آثار شومش در کشور ریشه کن نشده است.

خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: موضوع حجاب یکی از مظاهر و پرچم های جامعه اسلامی محسوب می شود که باید در راستای ترویج این مهم و تزریق فرهنگ ناب اسلامی در جامعه به خصوص در بین خانواده ها جامعه تلاش کنیم.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت فاطمه (س) و حضرت علی(ع) گفت: درس هایی که از ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا سلام الله علیها می گیریم این است که اگر خواهان سعادت و اسلام راستین در زندگی هستیم باید ازدواج و فرهنگ تشکیل خانواده را بر اساس مسایل اسلامی قرار دهیم و پایه گذاری کنیم.

حجت الاسلام شامحمدی اضافه کرد: همچنین ازدواج آسمانی حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی(ع) هم کف بودن، قناعت، دوری از اشرافیت و ساده زیستی و قرار دادن اخلاق و معنویات در زندگی و در امر ازدواج را به ما نشان می دهد.

وی در ادامه مسوولان را به رعایت طرح تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی شایسته به مردم دعوت کرد و از آن ها خواست تا اولویت برنامه های خود را رفع مشکلات مردم قرار دهند.

وی از شهردار قصرشیرین خواست تا نسبت به سامان دهی و آسفالت خیابان ها و معابر به عنوان مطالبه مردم توجه کند.

ارسال نظرات