خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه فامنین خبر داد

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در فامنین

فامنین - فرمانده سپاه ناحیه فامنین از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در شهرستان فامنین خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۶۸۸۶
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه طی هفته عفاف و حجاب در فامنینسرهنگ روح اله حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در فامنین اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت هفته عفاف و حجاب بیش از ۵۰ عنوان برنامه در شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه‌ها در طول هفته توسط بسیج جامعه زنان، فرهنگی، خانواده پاسداران و امور بانوان ادارات سطح شهرستان اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین ابراز داشت: از جمله برنامه‌های محوری اجرایی در طول این هفته می‌توان به برگزاری تجمع عفاف وحجاب، برگزاری جوانه‌های صالحین با محوریت عفاف وحجاب، مسابقات ورزشی و نقاشی، کوهپیمایی و پیاده‌روی اشاره کرد.

وی عنوان کرد: برپایی نمایشگاه مشاغل خانگی، برگزاری فراخوان دسته‌های رزمی،تولید کلیپ و عکس نوشته، معرفی بانوان کارآفرین و نمونه، برگزاری کارگاه همسرداری اسلامی و تربیت فرزند نیز از دیگر برنامه‌ها است.

حسینی تقدیراز خوش حجابان، برگزاری جشن تکلیف دختران ۹ساله، مانور فرهنگی، برگزاری مراسم ازدواج آسان، اهدا جهیزیه به نوعروسان بی‌بضاعت و سرکشی از ویترین مغازه‌های زنانه(ویترین اسلامی) را از برنامه‎‌های اجرایی در هفته عفاف و حجاب در شهرستان فامنین برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار