در نشستی تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مدیریت مصرف انرژی در ساعات پیک مصرف، فی مابین اقشار مختلف بسیج سپاه امام صادق (ع) و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۳۵۶۹۲۴
|
۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

به گزارش سرویس بسیج مهندسین صنعت خبرگزاری بسیج، این جلسه در محل سالن جلسات فرماندهی سپاه استان و به ریاست معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان جناب سرهنگ علی غضنفری و با حضور مسئولان محترم کلیه سازمان های اقشار بسیج استان و جانشین سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان بوشهر برگزار گردید.

در ابتدای جلسه جناب سرهنگ اسکندری مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان ضمن عرض خیر مقدم به بیان موضوع جلسه و تبیین آن برای حاضرین در جلسه پرداخت.

سپس معاون فروش شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر جناب آقای مهندس پولادی به ایراد سخنرانی و ارائه گزارش در خصوص میزان تولید برق در کشور و مصارف آن به تفکیک بخش های مختلف خانگی، صنعتی، کشاورزی و سایر مصارف پرداختند.

ایشان ضمن تشکر از همکاری سال های گذشته سپاه استان و بویژه بسیج مهندسین صنعت و معدن استان با این شرکت در خصوص موضوعات مشترک، با بیان اینکه بدلیل افزایش زود هنگام دمای هوا، مصرف برق کشور به سرعت به پیک مصرف سالانه خود رسیده است، از کمبود میزان ۵ هزار مگاوات برق برای تأمین مشترکین این انرژی با ارزش خبر داد.

وی افزود با هدف عبور موفقیت آمیز از پیک مصرف برق با کمترین اعمال برنامه خاموشی، از مسئولان اقشار بسیج سپاه استان درخواست کردند با بهره گیری از ظرفیت های گسترده بسیجیان تحت پوشش خود، این شرکت را در مدیریت وضعیت موجود یاری نمایند.

در ادامه تعدادی از مسئولان بسیج اقشار و جانشین بسیج مهندسین صنعت و معدن استان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص مدیریت وضع موجود پرداختند.

در انتهای جلسه معاون محترم هماهنگ کننده سپاه استان ضمن ایراد سخنرانی و تأکید بر همکاری کامل اقشار مختلف بسیج با شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، جمع بندی جلسه و مصوبات را تصویب و به اعضای محترم ابلاغ نمودند.

همچنین تفاهم‌نامه همکاری در خصوص مدیریت مصرف انرژی در ساعات پیک مصرف، فی مابین اقشار مختلف بسیج سپاه استان و شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به امضاء رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات