سرلشکر سلامی در نشست با فرماندهان سپاه های استانی اعلام کرد:
فرمانده کل سپاه از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت:دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۵۷۳۶۳
|
۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده کل سپاه از عزم جدی این نهاد برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت:دانشگاه جامع امام حسین(ع) اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست با فرماندهان سپاه های استانی که در ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد ،امت الگو و نمونه را امتی که می تواند بر اساس ارزش‌های دینی و اخلاقی، جامعه ای مدرن، پیشرفته، مستقل ،امن و ایمن بسازد توصیف و تصریح کرد: هدف دشمن جلوگیری از تکثیر نسل انقلاب اسلامی است.

 

سرلشکر سلامی با بیان اینکه چالش‌ها و موانعی که دشمن برابر نظام اسلامی ما قرار داده است در برابر هر نظامی در عالم می گذاشت آن را فرو می ریخت گفت :به فضل الهی توطئه های دشمن طی این چهار دهه موجب استحکام و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و هرچه دشمن هماوردی می‌کند، استخوان‌های این نظام و جامعه قوی‌تر می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این روزها همزمان از دو پدیده اوج‌گیری مجدد بیماری کرونا و کم آبی رنج می بریم گفت: در عرصه مقابله با بیماری کرونا که بخشی از کشور ما را در فاز پنجم تحت تاثیر قرار داده است؛ با نوید هایی که در خصوص حجم واکسیناسیون داده شده است به فضل الهی در آینده نزدیک شاهد حرکت بزرگی در واکسینه کردن مردم خواهیم بود.

 

فرمانده کل سپاه در حاشیه این نشست با بیان اینکه پدیده خشکسالی و کم آبی موضوعی است که زندگی مردم را در این روزها تحت تاثیر قرار داده است گفت: همایش امروز به منظور ساخت نقطه عزیمت جدید برای نقش آفرینی هرچه بیشترفرماندهان سپاه های استانی و آحاد پاسداران و بسیجیان در ادامه طرح شهید سلیمانی،مشارکت جدی در واکسیناسیون بیماری کرونا و نیز بسیج ظرفیت ها برای آبرسانی به نقاط دارای مشکل کم آبی و ایجاد عزم ملی در بسیج امکانات و ظرفیت های سپاه برای رفع مشکل کم آبی ؛ برگزار شد.

 

سرلشکر سلامی از ورود سپاه برای کمک به رفع چالش آب در کشور خبر داد و گفت:دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام اقدام ارزشمندی را در حوزه غلبه بر مشکل کم‌آبی و بی‌آبی انجام داده است که در روزهای آینده از این دستاورد بزرگ رونمایی خواهد شد.

 

وی همچنین از در اختیار قرار دادن ظرفیت های بیمارستانی سپاه برای کمک به مردم به ویژه در شهرهای دارای وضعیت قرمز خبر داد و گفت:امروز در استان سیستان و بلوچستان نیروی زمینی سپاه با استقرار دو بیمارستان سیار در کنار بیمارستان ثابت و آبرسانی در مناطق مختلف چتر حمایتی خود را گسترانیده است ؛ همچنین نیروی دریایی سپاه در استان هرمزگان یک بیمارستان سیار را در کنار بیمارستان‌های ثابت گسترش خواهد داد ؛ در سایر نقاط کشور نیز اراده جدی برای مقابله با بیماری کرونا و کمک به وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی وجود دارد.

 

فرمانده کل سپاه استمرار خدمت‌رسانی به مردم محروم و کم بضاعت را از دیگر محورهای برگزاری این نشست عنوان و تاکید کرد : هدف اصلی و آرمان بزرگ ما برخورداری از ایرانی امن، ایمن ،مرفه و پیشرفته است تا هموطنان عزیز ما در امنیت آرامش و آسایش زندگی کنند.

 

سرلشکر سلامی امنیت و آسایش را مفاهیمی به هم پیوسته توصیف و تصریح کرد : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با برخورداری از ظرفیت های وسیعی که در اختیار دارد، تمامی این امکانات را در استمرار کمک به دولت های گذشته به دولت جدید نیز ارائه خواهد کرد تا به یاری خدا راهی برای غلبه بر مشکلات گشوده و ارمغانی برای مردم عزیز ما که همواره در صحنه های بزرگ موجب سرافرازی ایران اسلامی در برابر دشمنان شده‌اند؛ باشد.

ارسال نظرات