خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت فرودگاه گلستان گفت: در وصیت نامه شهدا آمده است که حجاب زنان کوبنده تر از خون شهداست.
کد خبر: ۹۳۵۷۴۷۱
|
۲۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲

حجاب زنان کوبنده تر از خون شهداست/هدف از قربانی در عید قربان، قربانی نفس است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام گنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه یگان حفاظت فرودگاه گلستان در مراسم گرامیداشت هفته عفاف و حجاب که در مصلی شهرستان گمیشان برگزار گردید، ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد ماه ذی الحجه عنوان کرد: عید سعید قربان، یادآور یک امتحان بزرگ است. امتحانی که حضرت ابراهیم علیه السلام با سربلندی از آن بیرون آمد. پس برماست که در مصیبت ها و بلاها صابر و شکیبا باشیم؛ چرا که شاید این ها امتحان و آزمون بندگی و عبودیّت ما باشند؛ عید قربان عید بندگی است و هدف از قربانی، قربانی نفس است.

وی توجه به فلسفه حجاب را بسیار مهم دانسته و تأکید کردند: خداوند متعال  صدفی به نام حجاب را برای زنان به منظور حفظ شرافت، عفت و ارزشهای انسانی بوجود آورده تا در معرض اذیت و آزار دیگران قرار نگیرند؛ در وصیت نامه شهدا آمده است که حجاب زنان کوبنده تر از خون شهداست.

گنجی در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان محور اصلی جنگ نرم را  بر روی حجاب قرار داده اند. هرجا حجاب، عفت و پاکدامنی در جامعه کم رنگ شد، جامعه به فساد و فحشا کشیده، گناه زیاد شده و عذاب الهی نازل می گردد؛ از آن لحظه ای که حجاب و پاکدامنی از جامعه گرفته شود باید ترسید؛ ما امانتدار دین الهی به نسل آینده خود هستیم

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها