زنجان-اجتماع بزرگ بانوان ماهنشانی با عنوان«مدافعان حریم ولایت» همزمان با هفته عفاف وحجاب با حضور فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۱۸۰
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان در این مراسم که در محل مصلای این شهرستان برگزار شد،با تاکید بر نشان دادن زیبایی های عفاف و حجاب به جامعه اظهار کرد: عفاف و حجاب سنگر بانوان ماهنشانی است و امیدواریم اینگونه اجتماع ها الگویی برای دیگر شهرستان ها باشد.

 

اجتماع بزرگ بانوان ماهنشانی با عنوان«مدافعان حریم ولایت» برگزار شد

 

سرهنگ مصطفی ملکی با اشاره به واقعه مسجد گوهرشاد و کشف حجاب اجباری توسط رضا پهلوی تصریح کرد: اهداف دشمنان با ابزارهای  مختلف در زمان های گوناگون  یکی بوده و آن معنویت زدایی ، ترویج فساد  و بی بند وباری است تا از آن طریق جوانان  جامعه  را سرگرم فساد و هوسرانی نموده ومنافع خود را تامین کنند.

 

وی با اشاره به فعالیت های فرهنگی مروج حیا و عفت، ترویج عفاف و حجاب از طریق روش های غیر مستقیم را اثربخش دانسته وحجاب را نزدیک ترین راه شناخت عفت و پاکدامنی زنان بیان کرد و افزود: پاکدامنی مسیری صحیح و آگاهانه برای حفظ کرامت زنان است.

 

وی با بیان اینکه امنیت اجتماعی در سایه رعایت حجاب محقق می شود، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال بانوان شهرستان ماهنشانی با همت و تلاش خود  از جان و دل برای استحکام خانواده تلاش میکنند.

 

فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره با ترویج بی بند وباری در برخی فضاهای رسانه ای  مجازی گفت: حجاب وسیله ای برای امنیت جامعه و عزت آفرین برای زنان و مردان مومن و متقی  است.

 

ملکی با بیان اینکه به وجود زنان با حجاب و با عفاف افتخار می کنیم، تصریح کرد: حجاب مایه شرافت و عزت برای زنان و غیرت برای مردان ما است.

ارسال نظرات