خبرهای داغ:
مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین؛

نیازمند ظرفیت سپاه و بسیج در امر تربیت و آموزش هستیم

اصغری گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای حرکت عظیم تربیتی و آموزشی نیست و به کمک نهادهای فرهنگی و سپاه و بسیج به شدت نیازمند است تا از فرصت ها بهترین بهره مندی را داشته باشد.
کد خبر: ۹۳۵۸۲۴۶
|
۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: آموزش و پرورش در ۶ ساحت تربیتی و آموزشی، علمی و فناوری، مهارت آموزی و آموزش اقتصاد و کسب و کار، ساحت فرهنگی و ساحت تربیت عبادی و سیاسی فعالیت می کند.

وی گفت: آموزش و پرورش به تنهایی قادر به اجرای این حرکت عظیم تربیتی و آموزشی نیست و به کمک نهادهای فرهنگی و سپاه و بسیج به شدت نیازمند است تا از فرصت ها بهترین بهره مندی را داشته باشد و از تهدیدات دور شود و لذا ما با تمام ظرفیت در خدمت بسیج هستیم تا در پیشبرد اهداف و برنامه ها ی طرح ریزی شده تربیت و تعالی همگام باشیم.

اصغری در این دیدار اظهار کرد: به همت بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان با اجرای پویش نسل سلیمانی و پویش لبخند، موفق شدیم رتبه های بالاتری را در سطح کشور برای استان رقم بزنیم و در این تحول عظیم آموزش و پرورش به همراهی سپاه پاسداران نیازمندیم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها