از 20 برگزیده‌ی جشنواره‌ حرف‌آورد استان بوشهر تجلیل شدند

در جریان برگزاری اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب جشنواره حرف‌آورد از 20 برگزیده‌ی جشنواره‌ حرف‌آورد استان بوشهر تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۵۸۴۸۸
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، اولین نشست کارگروه عفاف و حجاب جشنواره حرف‌آورد با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی،حجت‌الاسلام محمد قادری سرپرست معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی، فعالان فرهنگی و برگزیدگان جشنواره، در سالن شهید آوینی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.
مسئول امور فرهنگی بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: کارگروه عفاف و حجاب با حضور بانوان فعال اجتماعی و اعضا هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان شکل گرفته است.
خدیجه گرشاسبی در بخش دیگری از سخنان خود در این مراسم به تشریح اهداف برگزاری این نشست پرداخت و ابراز داشت: اهداف این جلسه در هفته عفاف و حجاب شناسایی و ساماندهی کارگاه تولیدی و مراکز پخش محصولات عفاف و حجاب در استان، و همچنین ارائه‌ی ایده‌‎های عفاف و حجاب در قالب حرف‌آورد بود.
گفتنی است، در پایان این نشست به ۲۰ نفر از فعالین فضای مجازی که در جشنواره حرف‌آورد شرکت داشتند، هدایایی اهدا شد، و همچنین احکام فعالین اعضا هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان به انان اعطا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار