فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع):

در برگزاری کنگره شهدای استان از ایده‌های مردمی استقبال خواهیم کرد

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی مدیران کمیته های ستادبرگزاری کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام گفت:در برگزاری کنگره شهدای استان ازایده‌های مردمی استقبال خواهیم کرد
کد خبر: ۹۳۵۸۵۶۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در حاشیه برگزاری کارگاه تخصصی مدیران کمیته های ستاد برگزاری کنگره سرداران و 3000 شهید استان ایلام گفت: در برگزاری کنگره شهدای استان از ایده‌های مردمی استقبال خواهیم کرد

سردار جمال شاکرمی گفت: با فراخوانی که دبیرخانه ستاد برگزاری کنگره خواهد داد، از ایده ها و نظرات فرهنگی هنرمندان و صاحبان اندیشه بویژه مفاخر فرهنگی استان در برگزاری کنگره استفاده خواهیم کرد. از همه مردم عزیز خصوصا هنرمندان و نخبگان فرهنگی تقاضا داریم نظرات و ایده‌های خود را به دبیرخانه کنگره ارسال کنند تا با کمک ادارات و کمیته های مربوطه زمینه اجرای آنها فراهم شود.

وی افزود : به منظور بهره گیری از تجربیات هنرمندان و چهره‌های فرهنگی و هنری، امروز از چند تن از مفاخر کشوری دعوت کردیم تا در طی یک کارگاه تخصصی، مدیران و جانشین های ستاد کنگره با تجربیات آنها آشنا شوند. در آستانه برگزاری اجلاسیه کنگره، یک دهه فرهنگی را تعریف خواهیم کرد تا در طی آن صدها برنامه فرهنگی را با عطر و بوی دفاع مقدس و شهدای عزیز در محلات، معابر، پارک ها و فضاهای شهری و روستایی اجرایی کنیم.

وی ادامه داد : در طی این دهه ، تئاتر خیابانی مبتنی بر سناریوهای دفاع مقدس و سوژه های ناب و حوادث کمتر دیده شده که در تاریخ جنگ تحمیلی در ایلام اتفاق افتاده تهیه خواهد شد و در آستانه برگزاری کنگره در خیابان ها، میادین و فضاهای عمومی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار