خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از دستگیری ۱۸ متهم درنتیجه اجرای طرح‌های مختلف انتظامی در روز گذشته در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۰۰
|
۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
دستگیری ۱۸ متهم در اسدآبادسرهنگ افشین یاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان بیان داشت: در پی استمرار اجرای طرح‌های انتظامی در سطح شهرستان، با هدف ناامن کردن محلات جرم‌خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت یگان‌های انتظامی شهرستان اسدآباد با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی افزود: در اجرای این طرح،  هفت معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر، هشت نفر جلبی و سه سارق دستگیر و دو فقره انواع سرقت منزل و اماکن خصوصی و مقادیری انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد با اشاره به توقیف سه دستگاه وسائط نقلیه مزاحم و متخلف در نتیجه اجرای طرح ارتقاء انضباط اجتماعی، از همکاری خوب شهروندان با پلیس در راستای اجرای طرح‌های انتظامی تشکر کرد و خواستار اعلام موارد مشکوک از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ شد.

*کشف مرغ زنده قاچاق در اسدآباد

وی گفت: ماموران پاسگاه انتظامی موسی‌آباد شهرستان اسدآباد نیز با همکاری کارکنان گشت پاسگاه انتظامی جنت‌آباد حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اسدآباد به کنگاور، به یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ حامل بار مرغ مشکوک شده و برای بازرسی آن را متوقف کردند.

یاری ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ قطعه مرغ زنده گوشتی قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۸۰ میلیون برآورد شده است، گفت: از شهروندان در خواست می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات