انقلابی بودن و عملکرد انقلابی از شاخصه لازم برای کار آمدی دولت آینده

انتخاب افراد شایسته فارغ از وابستگی حزبی آن ها، که مورد توجه رئیس جمهور منتخب نیز قرار گرفته است زمینه را برای کار آمدی دولت و شکل گیری کابینه ای قوی فراهم می کند.
کد خبر: ۹۳۵۸۶۸۱
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری از بسیج حجت الاسلام موسی احمدی نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در گفت و گوی خبری گفت: انتخاب افراد شایسته فارغ از وابستگی حزبی آن ها، که مورد توجه رئیس جمهور منتخب نیز قرار گرفته است زمینه را برای کار آمدی دولت و شکل گیری کابینه‌ای قوی فراهم می‌کند.
حجت الاسلام احمدی افزود: رئیس جمهور منتخب برای تحقق این امر به کمک کادر قوی که بر روی شخصیت‌های ملی و استانی شناخت کافی دارد به دنبال گزینش کابینه و مدیران اجرایی فرا حزبی است. وی یاد آور شد علاوه بر ویژگی‌های تقوا تعهد و شایسته سالاری که بار‌ها مورد تاکید سید ابراهیم رئیسی قرار گرفته است انتخاب مدیران جوان در دولت از دیگر لازم‌های دولتی کار آمد است.
نماینده مردم کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس افزود: جوان بودن مسئولان اجرایی کشور از ضرورت‌هایی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است و انقلابی بودن و عملکرد انقلابی از دیگر شاخصه‌های لازم برای کار آمدی در دولت آینده است.
انتهای خبر/
ارسال نظرات