مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:
ساری-مسئول سابق دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت:شکل گیری جبهه مقاومت در منطقه دشمن را عصبانی کرده است.
کد خبر: ۹۳۵۸۷۶۳
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
خبر
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  آئین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا پیش از ظهر امروز ۲۸ تیرماه با حضور آیت الله محمدی لائینی نماینده، ولی فقیه در استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین  حسین طیبی فر جانشین نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران، آیت الله معلمی عضو مجلس خبرگان رهبری، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا و دیگر مسئولین و فرماندهان استانی به صورت ارتباط زنده تصویری با رده‌های مقاومت بسیج سراسر استان  با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن اجتماعات غدیر ستاد سپاه کربلا برگزار شد.

حجت الاسلام غلامحسن تسخیری در این مراسم، ضمن تبریک اعیاد پیش رو، با اشاره به عملکرد حوزه نمایندگی در سپاه کربلاگفت: در حوزه نمایندگی هر چه کار کنیم، کم است و ما وظیفه و تکلیف داریم در این بخش بیشتر تلاش کنیم.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه به پیام رهبر معظم انقلاب به حج هم اشاره کرد و افزود: پیام رهبر معظم انقلاب، پیام مقاومت در مقابل شیاطین است که در راس این جبهه مقاومت سپاه پاسداران قرار دارد.

حجت الاسلام تسخیری اضافه کرد: در راس سپاه امثالی مثل شهید حاج قاسم هستند که توانستند جبهه عظیم مقاومت را تشکیل دهند و امروزه دشمنان از این جبهه مقاومت عصبانی هستند که به گفته شهید دکتر بهشتی‌ ای دشمن از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه مرگ دشمنان نزدیک است، خاطرنشان کرد: این وعده الهی است که به زودی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام تسخیری گفت: اگر در حوزه اقدامی به قرآن عمل کنیم و پای کار ولایت باشیم قطعا رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید؛ و آمریکا هم با خفت در حال خارج شدن از منطقه است.

مسئول سابق دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه افتخار  می‌کنیم در نهاد مقدسی، چون سپاه خدمت می‌کنیم، افزود: از همراهی همه عزیزانی که در این مدت خدمت به بنده کمک کردند، قدردانی می‌کنم.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این آئین از زحمات و خدمات ارزشمند حجت‌الاسلام تسخیری تقدیر به عمل آمد و حجت‌الاسلام رعایتی نیز با حکم نماینده، ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه کربلا منصوب شد.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها