خبرهای داغ:
همدان-فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۳ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۵۸۸۱۵
|
۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۰
کشف بیش از ۲۳ تن گندم خارج از شبکه توزیع در بهارسرهنگ بزرگعلی نوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: ماموران ایست و بازرسی شهید زارعی انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودرو‌های عبوری، به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و با هماهنگی قضائی آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۳ تن و ۳۵۰ کیلوگرم گندم خارج از شبکه توزیع که از استان‌های غربی به مقصد استان‌های مرکزی بارگیری شده بود، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به این که کارشناسان ارزش گندم‌های کشف شده را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا با جدیت در دستور کار پلیس شهرستان قرار دارد.

*کشف بیش از ۲ تن کود شیمیایی فاقد مجوز در بهار

وی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهار حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو کامیون جک مشکوک شده و پس از هماهنگی قضائی آن‌ها را متوقف کردند.

نوری افزود: در بازرسی از این خودرو، مقدار ۵۰ کیسه کود شیمیائی اوره فاقد مجوز و خارج از شبکه توزیع کشف و راننده خودرو به همراه محموله تحویل مرجع قضائی شد.

وی با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش این مقدار کود شیمایی ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: پلیس با افراد سود جو که بخواهند بازار اقتصادی را مختل کنند به شدت برخورد می‌کند و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات