میامی_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه به همراه فرمانده سپاه ناحیه میامی با مسئول عقیدتی و جانشین نیروی انتظامی این شهرستان دیدار و گفتگو کردند
کد خبر: ۹۳۵۸۸۸۲
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرنگار بسیج، در این جلسه ابوالقاسم کشاورزیان فرمانده سپاه ناحیه میامی با اشاره به تقویت وحدت و یکپارچگی نیروی های مسلح تصریح کرد: امروزه اقتدار و انسجام نظام جمهوری اسلامی با اتحاد و همدلی سپاه، ارتش و نیروی انتظامی همراه است.

وی افزود: این وحدت زمینه ناامیدی و نابودی نقشه های دشمن در منطقه خاورمیانه را فراهم می کند، همچنین با توجه به تحریم های آمریکا ، اکنون شاهد پیشرفت سریع در تکنولوژی و فناوری در بعد نظامی کشور هستیم، ساخت موشک های بالستیک، هواپیماهای بدون سرنشین، خودرو و... از مهمترین ثمرات و حاصل دسترنج شبانه روزی نیروی های مسلح کشور است.

کشاورزیان در ادامه با اشاره به ضرورت همدلی و همکاری نیروهای نظامی اظهار داشت: دشمنان این نظام با استفاده از شبکه‌های رسانه ای ، ایجاد توطئه‌، اختلال در سیستم امنیت منطقه ،سعی دارند ، اختلافات داخلی را جایگزین این وحدت کنند.

وی با بیان اینکه حضور جوانان نخبه و انقلابی در تسکین آرامش این جامعه اثربخش است گفت: نباید هوش و ذکاوت جوانان این مملکت را دست کم گرفت ،حضور کادر مومن توانسته در عرصه خودکفایی و توان دفاعی کشور گام موثری بردارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها