فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: واقعه غدیر به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی مذهبی در سال جاری همزمان با دهه ولایت و امامت در شهرستان چوار بازسازی می شود.
کد خبر: ۹۳۵۸۹۱۴
|
۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاسدار الفتی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر خم در گفت:  طرح مساله غدیر به صورت علمی وسیله ای برای اتحاد و همدلی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام ، با بیان اینکه مخاطب  پیام غدیر را تمام انسانهای جهان دانست، اظهار داشت: مخاطب پیام غدیر همه انسانها هستند و این موضوع تنها مختص شیعیان نیست.

الفتی، نهادینه سازی  پیام غدیر را عامل سعادت و پیروزی مسلمانان دانست و افزود: پیروی از رهبری صالح مهم ترین عامل در شکست توطئه های دشمنان و سعادت جوامع است.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ایلام ، اذعان داشت: در بحث غدیر فقط مسئله جانشینی امام مطرح نیست بلکه توجه کامل به مسئله امامت و استمرار حکومت اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

 وی با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در طول دهه ولایت، افزود: این مهم به ‌ همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ایلام انجام می شود.

الفتی بیان کرد: گسترش فرهنگ ولایت و انتقال سیره ائمه معصومین(ع) به‌ویژه امام علی(ع) به نسل نوجوان و جوان از مهم ترین اهداف  و رویکردهای این طرح است.

وی با بیان اینکه این برنامه همزمان با عید سعید غدیر خم در شهرستان چوار  اجرایی می شود،  افزود: پیش بینی می شود این برنامه  با حضور حداکثری مردم اجرا شود.

ارسال نظرات